خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/08/29 - 09:42
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
اسلامی:

آمریکا 20 سال است که فساد اخلاقی را می‌خواهد در ایران ترویج دهد

**عضو کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس با بیا ن اینکه آمریکا 20 سال است که از استراتژی ترویج فساد اخلاقی و مواد مخدر برای به زانو در آوردن نظام جمهوری اسلامی استفاده می کند گفت: کنترل قاچاق مواد مخدر از طرق مرز ها توسط نیرو ی انتظامی و همچنین آگاهی بخشی از طریق صدا و سیما می تواند در خنثی کردن این استراتژی دشمن موثر باشد.

"حسین اسلامی"در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در  استفاده دشمن از ترویج فساد اخلاقی و مواد مخدر  برای رسیدن به اهداف سیاسی خود گفت: ایالات متحده آمریکا 20 سال است که سعی می کند با این استراتژی با نظام جمهوری اسلامی ایران مقابله و مبارزه کند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کتابی با نام جنگ جهانی چهارم یا جنگ سرد که خاطرات رئیس سازمان امنیت فرانسه است افزود: نویسنده در این کتاب می نویسد در زمان ریاست جمهوری ریگان در آمریکا وی مشاورانی را از نقاط مختلف جهان فرا خواند و از آنها خواست تا چاره ای برای از پا در آوردن نظام جمهوری اسلام بیاندیشند و من هم که در آن زمان رئیس سازمان اطلاعات فرانسه بودم یکی از دعوت شدگان به این جمع بودم.

وی ادامه داد : این نویسنده می گوید ریگان از جمع حاضر خواست تا راهی برای مقابله با ایران پیشنهاد دهند که یک از حاضران پیشنهاد حمله نظامی را داد و من با نکوهش این پیشنهاد آن را بی فایده و تکرار شکست تلخ ویتنام دانستم چرا که می دانستم مردم ایران به فرهنگی به نام شهادت اعتقاد دارند.

عضو کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس اظهار داشت: آن شخص برای مقابله با مردم ایران و از پا درآوردن نظام دو پیشنهاد می دهد؛ یکی ترویج مواد مخدر و دیگری ترویج فساد اخلاقی از طریق ماهواره که هردو مورد استقبال ریگان قرار می گیرد.

اسلامی خاطر نشان کرد:بنابراین  استراتژی فوق از بیست سال پیش شکل گرفته است و از زمان ریگان تا هم اکنون که دوره ریاست جمهوری اوباما است دنبال می شد و مقام معظم رهبری نیز در بیاناتشان به همین مساله اشاره داشتند.

وی در ادامه یاد آور شد : برای اینکه  بتوانیم به فرمایشات رهبر و هشداری که در این زمینه دادند عمل کنیم باید نیروی انتظامی را به سلاح های روز مجهز کنیم و مجلس و دولت با اختصاص دادن بودجه ای ویژه موجب تقویت این ارگان شوند.

اسلامی با بیان اینکه دیواری که نیروی انتظامی در مرز برای جلوگیری ا ز ورود مواد مخدر ساخته است بسیار موثر بوده است گفت :باید برای تکمیل این دیوار دولت و مجلس بودجه در اختیار نیروی انتظامی بگذاردند تا زحمات  آنها در کنترل قاچاق مواد مخدر هدر نرود.

وی همچنین آگاهی بخشی به جوانان را از طریق صدا و سیما موثر دانست و گفت: امروزه مواد مخدر در شکل ها ی مختلف در میان جوانان ما توزیع می شود که بسیاری از جوانان به دلیل آگاه نبودن از محتوای واقعی آنها به دام اعتیاد می افتند و لازم است صدا و سیما در قالب فیلم ها و سریال هایی که می سازد  این اگاهی را در جوانان به وجود آورد.

رهبر معظم انقلاب در دیدار پرشور هزاران نفر از مردم اصفهان  ترویج فساد اخلاقی و مواد مخدر را، ابزاری در خدمت اهداف سیاسی دشمنان دانستند و ملت، مسئولان و بویژه جوانان را به مراقبت در این زمینه فراخواندند.

  • کد خبر : 31747
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار