خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/02/04 - 18:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
فولادگر خبرداد:

آسیب‌شناسی نخستین گام کمیسیون جهاد اقتصادی

عضو کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی مجلس با بیان این که نقشه راه این کمیسیون سه‌شنبه مشخص می شود، گفت: نخستین گام اعضای این کمیسیون آسیب شناسی در زمینه قانون‌های اقتصادی کشور است.


"حمیدرضا فولادگر" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، با بیان این که تبیین نقشه راه کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی در دستور کار نشست امروز (یکشنبه چهارم فروردین) این کمیسیون بود، تصریح کرد: نقشه راه این کمیسیون در نشست روز سه‌شنبه (6 اردیبهشت) مشخص می شود.



نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در سال پایانی مجلس هشتم قرار داریم، تصریح کرد: کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی باید در زمان کم باقی مانده محور فعالیت‌های خود را مشخص کند.



وی با بیان این که کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی در مرحله نخست باید در مسائل اقتصادی کشور آسیب شناسی انجام دهد، افزود: اعضا بر اساس این آسیب شناسی باید راه‌کار مناسبی را برای بر طرف کردن مشکل مطرح کنند.



فولادگر با بیان این که راه‌کارهایی که کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی ارائه می‌دهد باید با محوریت فرمایشات مقام معظم رهبری باشد، اظهار کرد: این راه‌کارها باید بر اساس اولویت انجام شود.



عضو کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی با بیان این که کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی در صورت لزوم برای برطرف کردن مشکل باید قانون را اصلاح کند، تصریح کرد: در برخی موارد هم اعضای این کمیسیون باید بر نحوه اجرای قانون نظارت کنند.



سومین نشست کمیسیون ویژه جهاد  اقتصادی امروز با محوریت تبیین نقشه راه این کمیسیون برگزار شد.  

  • کد خبر : 44657
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار