خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/27 - 13:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
محرابیان و تقی‌پور به سئوال‌های نمایندگان پاسخ می‌دهند؛

آزمون هفتگی کمیسیون صنایع از وزیران صنعتی

کمیسیون صنایع و معادن مجلس، این هفته میزبان پاسخ‌گویی وزیران صنایع و ارتباطات است؛ همچنین در این کمیسیون سه گزارش از عملکرد دستگاه‌های اجرایی قرائت می‌شود.


به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت (www.icana.ir) ، اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در نشست بعد از ظهر فردا ( یکشنبه 28 فروردین )، گزارش مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران‌ را درباره عملکرد این شرکت و برنامه‌های آن می شنوندو در ادامه بررسی عملکرد شرکت‌های بخش صنعت کشور، ارزیابی خود را از این گزارش ارائه می‌کنند.



همچنین صبح روز دوشنبه (29 فروردین) وزیر صنایع و معادن کشور برای پاسخ به سئوال رضا علی‌زاده (نماینده مردم ورزقان و خاروانا)، ابوالفتح نیکنام (نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد) و نادر قاضی‌پور و محسن کوهکن به نمایندگی جمعی از نمایندگان مجلس، به کمیسیون صنایع و معادن می‌آید.



"علی اکبر محرابیان" در ادامه نشست روز دوشنبه کمیسیون، گزارشی را درباره ‌اجرای قانون ارتقاء تولید خودرو و سایر تولیدات صنعتی داخلیبه نمایندگان ارائه می‌کند.



سه‌شنبه؛ آخرین روز کاری کمیسیون صنایع و معادن در هفته جاری، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در این کمیسیون ، برای پاسخ به سئوال سه نماینده مجلس، میکروفونش را روشن می‌کند.



سیدکاظم دلخوش (نماینده مردم صومعه‌سرا)، سیدمهدی صادق (نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر) و ستارهدایت‌خواه (نماینده مردم بویراحمد و دنا) منتظر پاسخ‌گویی وزیرارتباطات در روز سه‌شنبه هستند.



 آخرین دستور کار کمیسیون صنایع در این هفته ، ارائه گزارش سرپرست کمیته امداد حضرت امام (ره) درباره عملکرد اشتغال زودبازده خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد، صنایع و معادن و ارائه برنامه‌های آنها است که در ساعات پایانی روز سه‌شنبه خوانده می‌شود.



در سه هفته کاری کمیسیون‌های مجلس از آغاز امسال، این دومین باری است که وزیران صنایع و ارتباطات برای پاسخ به سئوال‌های نمایندگان به کمیسیون صنایع و معادن می‌آید.

  • کد خبر : 43519
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار