خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1392/06/31 - 18:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
رستمیان در تشریح دستور کار کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خبر داد:

آخرین وضعیت طرح تعیین تکلیف اشخاصی که کمتر از 10سال حق بیمه پرداخت کرده‌اند

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از نتیجه نهایی طرح تعیین تکلیف اشخاصی که کمتر از 10سال حق بیمه پرداخت کرده‌اند در هفته آینده خبر داد.


عبدالرحمان رستمیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت در مورد دستور کار امروز یکشنبه (31 شهریور) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: طرح تعیین تکلیف اشخاصی که کمتر از 10 سال حق بیمه پرداخت کرده‌اند از جمله موضوعاتی بود که شورای نگهبان به دلیل داشتن بار مالی در ماده 75 این طرح، ایراد گرفته بود که بنابر ضرورت آن در کمیسیون بهداشت مورد بررسی قرار گرفت.



نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طرح مذکور در کمیسیون بهداشت مورد بحث و بررسی بسیاری قرار گرفت اما هنوز به نتیجه مشخصی نرسید و آنچه که مقرر شد اعلام نتیجه بررسی آن در هفته آینده بود.



این نماینده مردم در مجلس نهم‌ با بیان اینکه طرح تجمیع بیمه‌ها نیز جزء دستور کار کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به شمار می‌رفت افزود: این طرح نیز به لحاظ اهمیت آن قرار شد با جدیت بیشتری مورد بررسی قرار گیرد تا هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.



نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با یادآوری بررسی طرح اصلاح موادی از قانون اجرای سیاست‌‌های کلی اصل 44 قانون اساسی گفت: این بحث به لحاظ آنکه اقتصادی است نیاز به کار کارشناسی دارد بنابراین قرار شد مرکز پژوهش‌های مجلس در بررسی آن اعضای کمیسیون را یاری رسانند./



پایان پیام

  • کد خبر : 111190
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار