خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/30 - 14:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
فرهمند با اشاره به برگزاری نشست اول اسفند کمیسیون،

آثار هدفمندی یارانه‌ها بر بخش کشاورزی بررسی می‌شود

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی در مجلس، با بیان این که بررسی بودجه سال آینده بخش کشاورزی و آثار اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها بر این بخش در دستور کار نشست این کمیسیون است، گفت: معاونان وزارت جهاد و کشاورزی برای بررسی این موضوع‌ها در نشست فردای این کمیسیون حضور می‌یابند.


"کاظم فرهمند" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت، با بیان این که نشست کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی فردا (یکشنبه اول اسفند) برگزار می شود، تصریح کرد: معاون برنامه ریزی و معاون تولیدات گیاهی وزارت جهاد و کشاورزی در نشست فردای این کمیسیون شرکت می کنند.



نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی، درباره دلیل حضور معاون برنامه ریزی وزارت جهاد و کشاورزی در نشست فردای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: نیکبخت در نشست فردای این کمیسیون، بودجه سال 90 بخش کشاورزی را بررسی می کند.



فرهمند بررسی طرح های زراعی و باغبانی در کشور و تاثیرهای اجرای قانون هدفمندی یارانه ها بر این طرح ها را دلیل حضور معاون تولیدات گیاهی وزارت جهاد وکشاورزی در نشست فردای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس خواند.



نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، با بیان این که بررسی لایحه استفساریه قانون ابطال اسناد و و فروش رقبات، آب و اراضی موقوفه، دیگر دستور کار کمیسیون در نشست فردا است، گفت: در نشست فردا، ایرادهای گرفته شده شورای نگهبان از این لایحه را بررسی می کنیم.

  • کد خبر : 38513
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار