خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/09/14 - 10:57
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی

500 میلیارد تومان برای استانداری سازی سیستم های گرمایشی مدارس لازم است

**عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: برای استاندارسازی سیستم های گرمایشی و سرمایشی مدارس 500 میلیارد تومان اعتبار احتیاج داریم.

"علی کریمی فیروزجایی" در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت با اشاره به اینکه در بودجه سال 89 ردیف مستقلی تحت عنوان استانداردسازی سیستم های گرمایشی و سرمایشی در نظر گرفته شده است گفت: رقم پیشنهادی دولت برای استاندارسازی سیستم های گرمایشی و سرمایشی مدارس، 20 میلیارد تومان بود که ما در مجلس این را به 40 میلیارد تومان رساندیم و هم اکنون هم از این مقدار اعتبار، 14 میلیارد تومان آماده است که معاونت برنامه ریزی و توسعه ریاست جمهوری باید اسنادش را برای پرداخت امضا کند.

نماینده مردم بابل افزود: به هر حال باید رقمی معادل 500 میلیارد تومان برای استانداردسازی مدارس اختصاص یابد، اما 40 میلیارد تومانی که امسال اختصاص داده شده است در فاز اول می‌تواند کمک بزرگی به استاندارسازی سیستم های گرمایشی مدارس کند.

 وی افزود: رقمی معادل 5 هزار میلیارد تومان نیز در ماده 27 برنامه پنجم توسعه به توسعه فضاهای آموزشی اختصاص داده شده است که از این مبلغ می توان بخشی را برای ایمن سازی مدارس استفاده کرد.

  • کد خبر : 32933
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار