خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/26 - 17:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نجابت:

50 درصد از زحمات آزادگان را هم نتوانسته‌ایم جبران کنیم

**نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی تقدیر از آزادگان را تقدیر و تشکر از یک فضیلت دانست و اعلام کرد: بنابراین وظیفه ما مسئولان است که قدر آزادگان را بدانیم.

"حسین نجابت" در گفتگو با خبرنگار خانه ملت، با اشاره به مشکلاتی که آزادگان دارند، خاطرنشان کرد: فکر می کنم هر چقدر برای آزادگان کار صورت گیرد به آنچه که لایق و شایسته اش هستند، نخواهد بود.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر افزود: بر همین مبنا ما نتوانسته ایم هیچکدام از شایستگی های آنها را پاسخ داده و یا نیازهای آنها را تامین کنیم.

وی با اشاره به قوانینی که در حمایت از آزادگان و ایثارگران در کشور تدوین شده است، خاطرنشان کرد: در تصویب همه قوانین تلاش بر این بوده که درصد کمی از ایثارگری های آزادگان پاسخ داده شود؛ هر چند که این اقدامات انجام شده قطره ای است در برابر دریا، چون سختی هایی که آنها متحمل شده و جانفشانی هایی که کرده اند بدون چشمداشت بوده و انتظار زیادی از ما ندارند.

نماینده تهران تصریح کرد: وظیفه ما مسئولان است که قدر آزادگان را بدانیم تا علاوه بر قدرشناسی، الگوهایی را تولید کنیم که برای ما در دنیای تاریخی باشد و اگر جنگی اتفاق افتاد و یا صحنه دیگری بود که نیاز به جانفشانی بود ما داوطلب های زیادی داشته باشیم.

عضو کمیسیون انرژی بر این اساس تقدیر از آزادگان را تقدیر از شخص خاصی ندانست و اظهار کرد: تقدیر از آزادگان، تقدیر و تشکر از یک فضیلت است که در فرهنگ ما باید نهادینه شود.

نجابت با اشاره به تلاش هایی که برای رفع مشکلات آزادگان در گذشته و حال شده است، خاطرنشان کرد: من فکر می کنم تلاش مجالس و دولت های گذشته و حال این بوده که مشکلات آزادگان عزیز را حل کنند.

وی ادامه داد: اینکه چقدر موفق بوده اند یا نه؛ من فکر می کنم ما در عینیت به 50 درصد آن چه که قانون ایجاب می کرده، نرسیده ایم.

  • کد خبر : 25144
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار