خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/07/19 - 17:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خبر داد:

450 میلیارد تومان بدهی خودروسازان به ایدرو

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این‌که بدهی دو خودروساز بزرگ کشور به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در حدود 450 میلیارد تومان است، گفت: در نشست امروز این کمیته این موضوع مطرح و راهکارهایی برای وصول این بدهی پیش بینی شد.


سید مهدی صادق در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست ـ عصر امروز 19 مهرـ کمیته صنعت کمیسون صنایع و معادن مجلس گفت: در نشست امروز موضوع مطالبات سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران مطرح و چگونگی وصول این مطالبات مورد بررسی حاضرین در نشست قرار گرفت.



نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: بدهی‌های 2 شرکت بزرگ خودروسازی کشور به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران موضوع مهم نشست امروز کمیته صنایع بود.



وی میزان  بدهی خودروساز بزرگ کشور به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران را در حدود 450 میلیارد تومان خواند و گفت: این حجم بالا از بدهی به این سازمان و عدم وصول آن تا به امروز در اجرای وظایف سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران مشکلات بسیاری را ایجاد کرده است.



عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: اگر چه در نشست امروز مدیر عامل شرکت سایپا با رقم 320 میلیارد تومان بدهی به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران حضور نیافت ولی مباحث مهمی در این نشست مطرح شد و نمایندگان  دیدگاه‌های خود را برای حل این موضوع مطرح کردند.

  • کد خبر : 60498
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم