خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/02/03 - 10:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
مرادعلی منصوری رضی:

25 مصوبه کمیسیون اجتماعی در بودجه 90 وارد شد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در تلفیق بودجه 90 کل کشور با اعلام این که این کمیسیون در سند مالی امسال کشور بیشترین مصوبه‌ها را داشت، گفت: 25 ماده از مجموع 90 پیشنهاد این کمیسیون، مصوب و در بودجه سال 90 وارد شده است.


"مرادعلی منصوری رضی" در  گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، با بیان این که کمیسیون اجتماعی بیش از 90 پیشنهاد به کمیسیون تلفیق ارسال کرد، گفت: در بودجه سال 90 کل کشور توجه ویژه‌ای به مصوبه‌ها و پیشنهادهای کمیسیون اجتماعی شد و از تعداد 90 پیشنهاد حدود 25 ماده به لایحه بودجه اضافه شد.



نماینده مردم رامیان، آزاد شهر، چشمه ساران و فندرسک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امسال فرصت خوبی در اختیار کمیسیون اجتماعی قرار گرفت تا بتواند مصوبه‌های محکم و تأثیرگذاری در بودجه کل کشور اعمال کند.



به گفته عضو کمیسیون اجتماعی، بیشترین پیشنهاد و مصوبه از سوی این کمیسیون در تلفیق بودجه ارسال و تصویب شد.



این نماینده با بیان این که پیشنهادهای اجتماعی در کمیسیون تلفیق با دقت بسیار زیاد مطالعه شد، افزود: با توجه به سیاست سال 90دولت در بخش اشتغال، کمیسیون اجتماعی پشنهادهای مناسبی در این باره ارائه کرد.



 



همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی



منصوری رضی تأکید کرد: همسان سازی حقوق مستمری بگیران تأمین اجتماعی با دیگر بازنشستگان کشوری و لشگری شاید یکی از مهمترین مصوبه‌های اجتماعی کمیسیون تلفیق باشد که با رأی بالایی در بودجه سال جاری افزوده شد.



به گفته عضو کمیسیون تلفیق بودجه به نمایندگی از کمیسیون اجتماعی، در بودجه سال 90 وضعیت هلال احمر، ایثارگران و بنیاد شهید بهبود یافت و با درنظر گرفتن اعتبار مناسب برای این بنیادها به ارتقا کیفی آنها کمک شایانی شد.



نماینده مردم رامیان با اظهار امیدواری از این که صحن علنی نیز به مصوبه‌های کمیسیون اجتماعی در تلفیق بودجه رأی مثبت می‌دهد، گفت: اقدام بزرگ دیگر کمیسیون اجتماعی تغییر پیشنهاد دولت مبنی پرداخت حقوق افراد تحت پوشش امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی از طریق یارانه‌ها است.



عضو کمیسیون تلفیق تصریح کرد: به پیشنهاد کمیسیون اجتماعی و با رأی مثبت کمیسیون تلفیق، این بخش از بودجه سال 90 تغییر کرد و برای حقوق افراد تحت پوشش این دو سازمان به روال سال‌ها اعتبار مناسبی در نظر گرفته شد.

  • کد خبر : 44373
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار