خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/09/29 - 11:19
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
یحیی‌زاده با اشاره به تکمیل گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تربیت بدنی:

2 هفته دیگر همه چیز را درباره سازمان تربیت بدنی می‌‎گوییم

**رئیس هیات تحقیق و تفحص از سازمان تربیت بدنی با تاکید بر اینکه پای خیلی ها به گزارش تحقیق و تفحص از این سازمان باز شده است گفت: 2 هفته فرصت دهید تا به صورت شفاف همه چیز را درباره سازمان تربیت بدنی بگوییم.

"سیدجلال یحیی‌زاده" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، با بیان اینکه کارهای نهایی تفحص از سازمان تربیت بدنی درحال پیگیری است، گفت: هیات تحقیق و تفحص از سازمان تربیت بدنی، جلسه‌ای را ساعت 30/6 صبح فردا قرار است با کمیسیون فرهنگی داشته باشد و تخلفاتی که وجود دارد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس، به جلسه دیگر این هیات اشاره کرد و افزود: عصر روز سه‌شنبه نیز دستور کار کمیسیون فرهنگی فقط به بررسی گزارش هیات تحقیق و تفحص از سازمان تربیت بدنی اختصاص دارد، البته این جلسه قرار است بدون حضور مسئولان برگزار شود.

به گفته این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با یادآوری اینکه آخرین مهلت ارائه گزارش هجدهم دی ماه است، گفت: سومین جلسه و به احتمال قوی آخرین جلسه این هیات که قرار است با حضور "محمد علی‌آبادی"، رئیس سابق سازمان تربیت بدنی و سایر مسئولانی که اتهاماتی به آنها وارد است، پیش از  18 دی‌ماه برگزار خواهد شد.

یحیی‌زاده همچنین با ابراز گلایه از برخی رفتارهای مسئولان ورزش با هیات تحقیق و تفحص از سازمان تربیت بدنی، تاکید کرد: روز گذشته من این موضوع را در کمیسیون نیز مطرح کردم که در طول این یکسال و چند ماه برای اینکه تلاش مجلس و کمیسیون و هیات به ثمر برسد، سختی‌های زیادی را متحمل و با بی‌مهری‌های زیادی مواجه شدیم.

وی گفت: با وجود عدم همکاری و عدم تعامل بخش از سازمان تربیت بدنی با هیات تحقیق و تفحص بالاخره توانستیم این گزارش را در دقیقه 90 آماده کنیم و انشالله بعد از تصویب در کمیسیون در صحن علنی قرائت خواهد شد.

رییس هیات تحقیق و تفحص از سازمان تربیت بدنی، اظهار امیدواری کرد که این گزارش‌ها به خوبی در صحن ارائه شود؛ اما شاید بعد از ارائه این گزارش در صحن برخی مسائل حاشیه‌ای را بازگو کند.

طرح تحقیق  و تفحص از سازمان تربیت بدنی در جلسه علنی سوم شهریور 88 با 134 رای موافق به تصویب رسید.براساس ماده 199 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، مهلت انجام تحقیق و تفحص شش ماه پس از تاریخ صدور ابلاغ اعضا هیات توسط رئیس مجلس است و در صورت ضرورت با درخواست هیات و تصویب هیات رئیسه مجلس تا 6 ماه دیگر قابل تمدید است،  براساس همین ماده  فروردین امسال فعالیت هیات تحقیق و تفحص از سازمان تربیت بدنی تمدید شد.

 

 

  • کد خبر : 33926
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار