خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/09/27 - 11:50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
کمیسیون عمران در این هفته بررسی می کند

17 سوال نمایندگان از وزرای راه و نیرو

**کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در هفته جاری 17 سوال نمایندگان از وزرای راه و ترابری و نیرو را بررسی می‌کند.

به گزارش خانه ملت، نقد برنامه چهارم توسعه و بررسی مصوبات مجلس شورای اسلامی در برنامه پنجم و نیازهای مربوطه در حوزه‌های وزارت‌خانه‌های راه و ترابری، مسکن و شهرسازی، نیرو در زمینه آب و فاضلاب و کشور در زمینه مدیریت شهری و شهرداری‌ها و ده‌یاری‌ها دستور کارهای جلسه روز یک‌شنبه هفته جاری کمیسیون عمران را تشکیل می‌دهد.

اعضای کمیسیون در همین جلسه به بررسی عملکرد و تجدیدنظر در مشاورین کمیسیون نیز خواهند پرداخت.

اعضای کمیسیون عمران در روز دوشنبه این هفته دوشنبه به همراه "علی نیکزاد" وزیرمسکن و شهرسازی از پروژه مسکن مهر شهر پرند بازدید می‌کنند.

بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح حمایت از احیاء بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری، طرح اصلاح قوانین نحوه معرفی، انتخاب و فعالیت ناظرین و ساماندهی امور نظارتی مجلس شورای اسلامی و لایحه اصلاح جزء (الف-2) بند (8) قانون بودجه سال 1389 کل‌کشور دستور کارهایی است که اعضای کمیسیون عمران در جلسه روز سه‌شنبه خود به آنها می‌پردازند.

در همین جلسه "حمیدرضا بهبهانی" وزیر راه و ترابری به 3 سوال "علی‌اکبر اولیاء" نماینده یزد و صدوق و سؤالات "محمد سقایی" نماینده استهبان، "عیسی جعفری" نماینده کبودراهنگ، "سیدکاظم دلخوش" نماینده صومعه سرا، "داوود محمدجانی" نماینده آباده و بوانات و خرم بید و "جبار کوچکی‌نژاد ارم ساداتی" نماینده رشت پاسخگو خواهد بود.

همچنین "مجید نامجو" وزیر نیرو در همین جلسه به 7 سوال "سیدناصر موسوی" نماینده رامهرمز و سوالات "محمدمهدی افشاری" نماینده داراب و زرین‌دشت و "سیدحسین دهدشتی" نماینده آبادان پاسخ می‌گوید.

  • کد خبر : 33735
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار