خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/27 - 12:54
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
صادق خلیلیان به کمیسیون کشاورزی می‌آید

13 سئوال 13 نماینده از وزیر کشاورزی

اعضای کمیسیون کشاورزی در نشست‌های این هفته خود افزون‌بر بررسی لایحه بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی و شنیدن گزارش هیئت تحقیق و تفحص از علت واردات دام زنده به کشور، میزبان وزیر جهاد کشاورزی هستند که برای پاسخ به سئوال 13 نماینده در نشست سه‌شنبه این کمیسیون حاضر می‌شود.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت (www.icana.ir) اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، در نشست‌های خود در آخرین هفته فروردین 90، بررسی دو لایحه ارجاعی، استماع گزارش دو هیئت تحقیق و تفحص و دعوت از ویزر کشاورزی برای پاسخ‌گویی به سئوال‌های نمایندگان را در دستور کار خود دارند.



کمیسیون کشاورزی در نشست عصر روز یکشنبه 28 فروردین، مواد ارجاعی لایحه تعیین‌تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی به این کمیسیون را بررسی می‌کند و در ادامه این نشست نیز اعضای کمیسیون بررسی لایحه بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار خود دارند.



اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس همچنین در نشست روز یکشنبه علاوه بر شنیدن گزارش هیئت تحقیق وتفحص از عملکرد صندوق بیمه محصولات کشاورزی که از سال گذشته از سوی تعدادی از اعضای این کمیسیون در جریان است، به استماع گزارش هیئت تحقیق و تفحص از علل واردات دام زنده به کشور نیز می‌نشینند.



 



نشست رئیس سازمان جنگل‌ها با کمیسیون کشاورزی



اعضای کمیسیون کشاورزی روز یکشنبه ساعت 19 نشست مشترکی با رئیس سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری کشور دارند که موضوع این نشست درباره وظایف این سازمان و حوزه‌های مربوط به آن است. محل برگزاری این نشست سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری کشور است.



 



روز سخت وزیر کشاورزی در جمع اعضای کمیسیون کشاورزی



اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس در نشست روز سه‌شنبه 30 فروردین میزبان وزیر جهاد کشاورزی خواهند بود، تا صادق خلیلیان را در یکی از سخت‌ترین روزهای کاری وی برای پاسخ‌گویی به 13 مورد سئوال مطرح شده از سوی 13 نماینده مجلس، همراهی کنند.



در نشست روز سه شنبه وزیر جهاد کشاورزی باید از ساعت 14 با حضور در دفتر کمیسیون کشاورزی پاسخگوی سوال‌های "سیدنجیب حسینی"نماینده مردم مینودشت در دو مورد، "سیدمهدی صادق"نماینده مردم آستانه اشرفیه در یک مورد، "یعقوب جدگال"نماینده مردم چابهار در دو مورد، "مصطفی مطورزاده"نماینده مردم خرمشهر در یک مورد، "محمدرضا رضایی"نماینده مردم جهرم در یک مورد، "محمدحسین فرهنگی"نماینده مردم تبریز در یک مورد و "احمد علی کیخا"نماینده مردم زابل در سه مورد باشد.



همچنین در این نشست وزیر جهاد کشاورزی باید پاسخگوی سئوال مشترک مشترک محمودزاده، کرمی و محمدی نمایندگان مردم مهاباد، سنندج و سردشت و سؤال مشترک اقبال محمدی، محمودزاده و  پرتوی، نمایندگان مردم مهاباد، مریوان و سنندج باشد.

  • کد خبر : 43512
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار