خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/20 - 14:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نکونام در نشست خبری -7

100 میلیارد تومان، تنها بدهی یک نفر به بانک

**رییس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی گفت: بانکها در وصول مطالبات خود از تمام تلاش خود استفاده نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خانه ملت، "محمدابراهیم نکونام" در بخش دیگری از سخنانش در ادامه نشست خبری خود گفت: دولت در پیشرفت و آبادانی کشور نقش بسزایی دارد و تلاش های فراوانی هم انجام داده است، اما آنچه که طبیعی است، این است پیشرفت زیاد، گردش مالی زیادی هم می‌تواند به وجود آورد.

وی ادامه داد: با گردش مالی زیاد نیز، فساد افزایش پیدا می‌کند، البته اهتمام دولت نیز مبارزه با مفاسد اقتصادی است؛ اما ما با مواردی در برخورداری از تسهیلات بانکی برخورد کردیم که حساسیت ما را نسبت به این بحث افزایش داد.

نکونام با بیان این که ما به موردی برخوردیم که فردی یکصد میلیارد تومان به سیستم بانکی بدهی داشت، تاکید کرد: ما نمی توانیم اظهار کنیم که اینها طبیعی و یا غیرطبیعی هستند، بانکها در وصول مطالبات خود تلاش می کنند، اما اعتقاد ما بر این است که از تمام تلاش خود استفاده نکرده‌اند.

رییس کمیسیون اصل 90 در مجلس با تاکید بر این که بانک‌ها می‌توانستند بدهکاران بانکی را از سایر خدمات بانکی محروم کنند، اظهار داشت: این مباحث واقعیتی است که ما در حال حاضر با آنها روبرو هستیم و البته برخی از دولتمردان به دلیل گزارش های نادرستی که به آنها داده می‌شود، نامه‌هایی را مبنی بر مهلت به این افراد بدهکار به سیستم بانکی ارسال می‌کنند که این موضوع برای دولت وسیستم حکومتی خوب نیست.

ادامه دارد

  • کد خبر : 35416
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار