97/08/02 14:32 پسته ایرانی و عرضه با صدها نام سودآور کنیم، حرکت در برندسازی شکل نخواهد گرفت. تا زمانی که در موضوعات پایه ای و زیرساختی تولید به نقطه مطلوب نرسیم، احتمال شکست و خطای استراتژی در برندسازی وجود دارد. شهباز حسنپور بیگلری در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، دلیل عدم...
97/08/02 14:32 پسته ایرانی و عرضه با صدها نام سودآور کنیم، حرکت در برندسازی شکل نخواهد گرفت. تا زمانی که در موضوعات پایه ای و زیرساختی تولید به نقطه مطلوب نرسیم، احتمال شکست و خطای استراتژی در برندسازی وجود دارد. شهباز حسنپور بیگلری در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، دلیل عدم...