خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/11/25 - 11:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کتابخانه و مرکز مطالعات
شبستری:

کتابخانه مجلس از امروز با رعایت شیوه‌های بهداشتی باز است

مقام، کتابخانه،‌ موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی گفت: سالن‌های کتابخانه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از امروز بازگشایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ مصطفی خلیل‌زاده شبستری قائم مقام، کتابخانه،‌ موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی از بازگشایی کتابخانه و مرکز اسناد مجلس از روز شنبه هفته جاری خبر داد و گفت: با تغییر شرایط کرونایی شهر تهران و پایداری نسبی وضعیت، از روز شنبه با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی استفاده از سالن‌های کتابخانه و مرکز اسناد مجلس برای پژوهش گران محترم با ظرفیت محدود امکان پذیر خواهد بود.



وی افزود: خدمات مجازی و غیرحضوری نیز با همان قدرت و کیفیت سابق ارائه خواهد شد و در طول شبانه‌روز در خدمت پژوهشگران خواهیم بود.



قائم مقام کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس یادآور شد: ساعت کار کتابخانه و مرکز اسناد مجلس از ساعت 8 الی 15 پیش‌بینی شده است و به امید خدا و برطرف شدن مشکلات ناشی از ویروس کرونا این زمان افزایش نیز پیدا خواهد کرد؛ از همه پژوهشگران درخواست داریم حدالامکان به صورت غیر‌حضوری از خدمات کتابخانه مجلس استفاده کرده و به جهت حفظ سلامتی خود و دیگر همشهریان عزیزمان از ترددهای غیر ضروری خودداری نمایند./



پایان پیام

  • کد خبر : 313802
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار