خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/06/26 - 10:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کتابخانه و مرکز مطالعات
حجت الاسلام قاسمیان مطرح کرد

رویکرد انقلابی کتابخانه مجلس برای احیای فرهنگ ایرانی-اسلامی

رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس، از رویکرد انقلابی مدیریت جدید کتابخانه مجلس جهت احیای فرهنگ ایرانی-اسلامی که از آن به عنوان زیربنای رفع مشکلات سایر حوزه‌ها از جمله اقتصادی یادکرد، خبر داد.

حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان  در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اهمیت حوزه فرهنگی و تاکید رهبر معظم انقلاب بر ضرورت تقویت آن، در بیان برنامه‌های مدیریت جدید کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی برای احیای این حوزه، گفت: هم‌اکنون حادترین مساله کشور به وضعیت حوزه اقتصادی برمی‌گردد، اما ریشه مشکلات این بخش در ضعف موجود در حوزه فرهنگی است که باید برای تقویت آن برنامه‌ریزی شود.



رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر ما برای تقویت حوزه فرهنگی برنامه‌ریزی نکرده و المان‌های فرهنگ اصیل ایرانی-اسلامی را احیا نکنیم  و در این حوزه به یک خودآگاهی نرسیم به طور قطع در سایر حوزه‌ها هر بنایی که بسازیم بر روی آب است.



وی تصریح کرد: هم‌اکنون معاونت پژوهشی کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی یک رویکرد انقلابی جهت احیای فرهنگ ایرانی-اسلامی در پیش گرفته است تا اقدامات اقتصادی، اجتماعی و ....بر اساس آن صورت بگیرند.



رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، در مورد سایر برنامه‌های معاونت پژوهشی کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس، یادآور شد: ما در بخش پژوهش رویکرد متفاوتی را براساس رویکرد مجلس انقلابی دنبال می‌کنیم و در خدمت پارلمان هستیم و تلاش می‌کنیم یک محفل و مأمن برای همه اندیشمندان ایجاد کنیم و بدون غربالگری فکری و سیاسی بتوانیم این کتابخانه را همچون کتابخانه‌های معتبر دنیا به محل آفرینش اندیشه‌ها تبدیل کنیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 304714
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار