خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/27 - 11:02
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : صحن
معصومی خسروآبادی در تذکر شفاهی؛

وضعیت زیرساخت ها و ناوگان حمل و نقل حکایت از ناکارآمدی این بخش دارد

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس، گفت: توسعه این زیرساخت ها و ناوگان حمل و نقل می تواند موجب افزایش تولید و رشد اقتصادی شود اما وضعیت آن حکایت از ناکارآمدی این بخش دارد، دلیل این مدعا هم آمار بسیار بالای سوانح و تلفات جاده ای است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سید کریم معصومی خسروآبادی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 27 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری، گفت: حمل و نقل یکی از زیرساخت های توسعه اقتصادی است، توسعه این زیرساخت ها و ناوگان حمل و نقل می تواند موجب افزایش تولید و رشد اقتصادی شود اما وضعیت آن حکایت از ناکارآمدی این بخش دارد، دلیل این مدعا هم آمار بسیار بالای سوانح و تلفات جاده ای است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیاری از طرح های عمرانی نیمه تمام رها شده است، مردم فومن چه گناهی کرده اند که تقاطع غیرهمسطح این شهرستان بلاتکلیف رها شده است. پل های قلعه رودخان، لطف آباد و پل های دیگری در شهرستان شفت و دیگر پروژه ها نیمه کاره رها شده است. به مسئولین ذیربط تذکر می دهم در صورت عدم اقدام به موقع باید پاسخگوی این قبیل اعمال خویش که از مصادیق تضییع اموال عمومی و ترک فعل است، باشند./

پایان پیام

  • کد خبر : 383526
کلمات کلیدی
میرشکاری مطهره
خبرنگار

میرشکاری مطهره

آخرین اخبار