خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/07 - 11:56
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
حسینی‌کیا:

حضور مردم در انتخابات بستر رفع مشکلات را فراهم می‌کند

نماینده مردم سنقر در مجلس با بیان اینکه حضور مردم می‌تواند بستر رفع مشکلات را فراهم کند، گفت: حضور مردم در انتخابات برای جامعه اقتدارآفرین و حدت‌بخش است و به دنیا این پیام می‌دهد که مردم پای انقلاب، کشور و فرمایشات مقام معظم رهبری ایستاده‌اند.

سید جواد حسینی کیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به ضرورت حضور پرشکوه مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: حضور مردم در انتخابات برای جامعه اقتدارآفرین و حدت‌بخش است و به دنیا این پیام می‌دهد که مردم پای انقلاب، کشور و فرمایشات مقام معظم رهبری ایستاده‌اند.

نماینده مردم سنقر در مجلس با بیان اینکه حضور مردم می‌تواند بستر رفع مشکلات را فراهم کند، ادامه داد: مشارکت پرشور، موجب وحدت و همدلی در جامعه خواهد شد و برای آینده دست رئیس جمهور متخب را باز می گذارد که کارهای بزرگی را در کشور انجام دهد.

وی اضافه کرد: در صورتی که مشارکت کم باشد، قدرت دیپلماسی کشور کاهش پیدا می‌کند، بنابراین حضور و مشارکت مردم در انتخابات فردا بسیار مهم است، مردم ثابت کردند که پای اعتقادات و ارزش‌های کشور هستند و سیل جمعیت در جشن غدیر تهران نشان می‌دهد که مردم از ارزش‌ها فاصله نگرفتند./

پایان پیام

  • کد خبر : 380009
کلمات کلیدی
فاطمه ضرغامی
خبرنگار

فاطمه ضرغامی

آخرین اخبار