خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/03 - 16:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عزیزی:

تعطیلی مرکز اسلامی هامبورگ اقدامی خلاف عرف دیپلماتیک است/ وزارت امور خارجه برخورد کند

رئیس کمیسیون امنیت ملی ضمن محکوم کردن یورش پلیس آلمان به مرکز اسلامی هامبورگ برای تعطیل کردن آن به دستور وزارت کشور آلمان، گفت: وزارت امور خارجه موظف است برخورد قاطع و بازدارنده‌ای نسبت به این اقدام خلاف عرف دیپلماتیک مقامات آلمانی داشته باشد.

ابراهیم عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ابراهیم عزیزی در واکنش به تعطیلی مرکز اسلامی هامبورگ به دستور وزارت کشور آلمان، گفت: این اقدام نشان دهنده اوج خصومت مقامات آلمانی با مبانی اسلام بوده و اقدامی خلاف عرف دیپلماتیک است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: این نوع رفتارها در حافظه تاریخی ایران باقی خواهد ماند و بی شک اقدام متقابل را به همراه خواهد داشت.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: وزارت امور خارجه موظف است هرچه سریع تر نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و برخورد قاطع و بازدارنده با این نوع رفتارها داشته باشد.

به گزارش خانه ملت، وزارت کشور آلمان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد فعالیت مرکز اسلامی هامبورگ و سازمان‌های تابعه آن را به بهانه حمایت از حزب الله لبنان ممنوع کرده و مدعی شد که این انجمن، اهداف اسلام‌گرایی افراطی را دنبال می‌کند.

پلیس آلمان در پی انتشار بیانیه این وزارتخانه، برای اجرای آن به این مرکز اسلامی یورش برد و اقدام به تعطیلی آن کرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 380985
کلمات کلیدی
فائزه ظهیری
خبرنگار

فائزه ظهیری

آخرین اخبار