خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/05/21 - 19:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : مرکز پژوهش ها

پیام رییس مرکز پژوهش‌های مجلس در پی شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس طی پیامی شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی پیامی شهادت محسن حججی از مدافعان حرم حضرت زینب کبری (س) را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام نماینده مردم تهران،‌ ری،‌ شمیرانات، ‌اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت هنر مردان خداست

بار دیگر جوانی پرورش یافته در دامان انقلاب و در مکتب امام حسین(ع) و ائمه اطهار(ع) در در دفاع از حرم اهل بیت (ع) مشتاقانه به لقای معبود و معشوق خویش شتافت و چه نادانند آنهایی که می‌پندارند با شهادت سرافرازانه شهید محسن حججی،‌ در مسیر مبارزه راستین با تروریسم و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آنها خللی وارد خواهد شد.

شهید محسن حججی عزیز پاسدار و مدافعی از مدافعان حرم بود که عاشقانه و باصلابت و اقتخار چونان سیدوسالار شهیدان، خون خویش را تا ابد بر بلندای افق آسمان انسانیت به یادگار گذاشت و برگی دیگر از حماسه حسینی در کربلای امروز اسلام را رقم زد و چه مستانه بود آن نگاه محسن عزیز که تمنای معبود در آن هویدا بود.

بی‌تردید نیروهای توانمند مدافعان حرم به زودی انتقام خون پاک شهید جوان محسن حججی را از دشمنان قسم خورده اسلام در لوای داعش، خواهند گرفت و ضجه‌های آخر تروریست‌های تکفیری شنیده خواهد شد.

اینجانب شهادت این جوان پاک طینت را به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)،‌رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگوار ایران اسلامی و خانواده ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه ایزدمنان برای بازمندگان صبری عظیم و اجری جزیل مسئلت دارم.







 
  • کد خبر : 207648
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار