خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/07/08 - 17:55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : مرکز پژوهش ها

پیام رییس مرکز پژوهشهای مجلس در پی درگذشت مرحوم محمدحسین ملایری

رییس مرکز پژوهشهای مجلس طی پیامی درگذشت مرحوم محمد حسین ملایری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،  کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت مرحوم محمدحسین ملایری را تسلیت گفت.

متن پیام نماینده مردم تهران،‌ری،‌شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس به شرح زیر است؛

انالله و انا الیه راجعون

با نهایت تأسف از خبر درگذشت جناب آقای دکتر محمدحسین ملایری مطلع شدم. این خبر موجب تألم و تأثر خاطر فراوان گردید.

ایشان که سال‌ها با کار علمی و پژوهشی در مسیر رشد و اعتلای ایران اسلامی گام برداشتند، نخستین معاون پژوهشی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و از تیم اصلی بنیانگذاران این مرکز بودند. ساماندهی و شکل‌دهی به گزارشات راهبردی و کاربردی مرکز، ایجاد و ارتقای تعاملات بین مرکز و نمایندگان محترم مجلس، راه‌اندازی کتابخانه تخصصی مرکز، ارائه ایده تأسیس و راه‌اندازی اولین نشریه الکترونیکی ایران به نام خانه ملت، فصلنامه علمی مجلس و پژوهش‌ که بعدها به فصلنامه علمی- پژوهشی مجلس و راهبرد تغییر نام داد، تنها بخشی از اقدامات مهم و اثرگذار ایشان در بازوی مشورتی قوه مقننه بود که به یادگار مانده است و بی‌تردید آثار متعالی و ارزشمند این اقدامات تا سال‌ها یادآور عمر با برکت و نقش مؤثر ایشان در عرصه قانونگذاری و تصمیم‌سازی جمهوری اسلامی ایران است.

اینجانب ضمن ارج نهادن به خدمات ماندگار مرحوم محمد حسین ملایری، ضایعه درگذشت ایشان را به خانواده محترم و مکرم، جامعه علمی و همکاران پژوهشی تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزدمنان برای ایشان رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبری عظیم و اجری جزیل مسئلت دارم./


پایان پیام





 
  • کد خبر : 288967
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار