خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/08/29 - 09:22
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : مرکز پژوهش ها

پیام رییس مرکز پژوهشهای مجلس به مناسبت هفته بسیج

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس طی پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی پیامی به مناسبت هفته بسیج، مدیریت، حرکت و تلاش بسیجی‌وار را پاسخی کوبنده به تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان دانست.



متن پیام نماینده مردم تهران،‌ ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است؛



آغازین هفته آذر ماه، سالگرد و موسم بنیان نهادن نهادی والا و نشاندن نهالی نوپا در دامن انقلاب اسلامی است که امروز بالنده‌تر و پویاتر از هر زمان دیگری با نام بسیج، طلایه‌دار حفظ و پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی است. 5 آذر ماه 1358 تشکیل بسیج به فرمان رهبر فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)،‌ سرآغاز شور توام با شعور مردمی بود که در قالب این نیرو با تاسی از ائمه اطهار (ع) و حرکت در مسیر ولایت، حافظ ارزش‌های ارزشمند انقلاب اسلامی در لحظه‌های حساس تاریخی تا رساندن آن به قله‌ها افتخار و حماسه بودند که تبلور آن در روزهای ماندگار دفاع مقدس به سرخی خون شهیدان والامقام و ایثارگران جان برکف، چون دیوانی زرین به ماندگار مانده است.



ارتش 20 میلیونی جمهوری اسلامی ایران و بسیجیان غیور که سال‌ها با ثبت افتخار و حماسه‌، برگ‌هایی درخشان را در تقویم این مرزوبوم رقم زدند و سال‌ها در سنگرهای جنگ، حافظ و پاسدار ارزش‌های ایران اسلامی بودند، در عرصه‌های جهاد علمی، سازندگی، خودکفایی نیز گام‌هایی موثر و کلیدی برداشتند و دستاوردهای مهمی چون دانش صلح‌آمیز هسته‌ای،‌ نانوفناوری، سلول‌های بنیادی را به ارمغان آوردند و همچنان در سالی که بنابر فرمایشات داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی سال «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده است به مانند گذشته در مسیر تحقق اهداف این سال و دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی با صلابت و استوار به پیش خواهند رفت.



بی‌تردید در زمانه‌ای که دشمنان ایران اسلامی با حربه‌های تکراری تحریم و تهدید بار دیگر دشمنی خود را عیان ساخته‌اند،‌ کار و تفکر بسیجی در سنگر‌های علم و عمل آثار این اقدامات خصمانه را خنثی خواهد کرد و پیروزی و حماسه دیگری را رقم خواهد زد.



هفته بسیج فرصتی مغتنم در گرامیداشت یادوخاطره شهدای معظم و والامقامی است که با حماسه‌آفرینی و خون سرخ خویش مسیر شهادت را زنده نگه داشتند و «هنرمندان خوب درگاه الهی شدند».



اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای معظم انقلاب اسلامی، هفته بسیج را به تمامی بسیجیان بابصیرت و جان‌برکف و پیرو مکتب امام حسین (ع) تبریک عرض می‌نمایم و از درگاه ایزدمنان سربلندی و افتخار را برای ملت بزرگوار و حماسه‌آفرین ایران اسلامی خواستارم.



 



 

  • کد خبر : 267068
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار