خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1394/12/05 - 14:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : مرکز پژوهش ها

پیام رییس مرکز پژوهش های مجلس به مناسبت روز مهندس

رییس مرکز پژوهش های مجلس در پیامی روز مهندس را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس طی پیامی فرارسیدن 5 اسفند ماه روز مهندس را به تمامی مهندسان ایران اسلامی تبریک گفت.



متن کامل این پیام به شرح زیر است:



اندیشه و ذهن توانمند جوانان و متخصصان مجرب و کارآزموده ایران اسلامی از دیرباز تاکنون با ابتکار، خلاقیت و نوآوری زمینه‌ تربیت مهندسانی را به وجود آورده است که همواره در آسمان علم و فناوری جهان خودنمایی می‌کنند و هنر مهندسی خویش را بر جهانیان عرضه‌می‌دارند و زمینه حرکت رو به جلو و پیشرفت کشور را پدید می‌آورند.



نامگذاری سالروز ولادت خواجه نصیرالدین طوسی به نام روز مهندس، تلاقی شیرین و ارزشمندی از اندیشه کهن مهندسی این مرزوبوم است که نشان می‌دهد جوانان جویای علم و دانش امروز با بهره‌مند از تجربیات دانشمندان نام‌آور گذشته، در مسیر نوآوری و شکوفایی کشور گام برخواهند داشت و تا دستیابی به قله‌های افتخار علمی از حرکت و تلاش باز نخواهند ایستاد.



در سالی‌که به فرمایش رهبر معظم انقلاب سال «دولت و مردم، همدلی و همزبانی» نام گرفته است، هماهنگی و تقویت مسیر بین صنعت و دانشگاه به ویژه در حوزه رشته‌های مهندسی می‌تواند برگ دیگری از توسعه دانش‌بنیان را در کشور رقم بزند.



اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره 1400 شهید مهندس، پنجم اسفندماه روز مهندس را به تمامی مهندسان این مرزوبوم تبریک می‌گویم و توفیق روزافزون این قشر فعال، پویا و تحلیل‌گر را در مسیر تحقق اهداف متعالی ایران اسلامی از درگاه ایزدمنان خواستارم.



 


  • کد خبر : 163308
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار