خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1395/11/01 - 12:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : مرکز پژوهش ها

پیام تسلیت رییس مرکز پژوهشهای مجلس درپی درگذشت جمعی از هموطنان در حادثه ساختمان پلاسکو در تهران

رییس مرکز پژوهش های مجلس درگذشت جمعی از هموطنان در حادثه ساختمان پلاسکو در تهران را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، دکتر کاظم جلالی رئیس  مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت و شهادت ناگوار و تالم برانگیز جمعی از هموطنان و آتشنشانان فداکار را در سانحه آتش سوزی ساختمان پلاسکوی تهران تسلیت گفت.



متن پیام دکتر جلالی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

بسم الله الرحمن الرحیم



وقوع حادثه غم‌بار و تاسف برانگیز آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو در تهران که باعث مصدومیت، درگذشت و شهادت جمعی از هموطنان، نیروهای امدادی و ماموران متعهد و فداکار آتشنشان شد، موجب تاثر و تالم خاطر فراوان شد.

شجاعت و از جان گذشتگی ماموران امدادی و آتشنشان در این حادثه که بی‌چشم‌داشت جان خویش را در مسیر ایمنی و آسایش مردم و کشور فدا نمودند در کنار اندوه فراوان، هرانسانی را به تحسین وامی‌دارد. ماموارانی که با تعهد صادقانه و خدمت خالصانه تا ابد در تاریخ این مرزوبوم چون نگینی درخشان خواهند درخشید و در یاد و خاطره ملت بزرگوار ایران اسلامی زنده خواهند ماند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این حادثه ناگوار به ملت بزرگوار ایران اسلامی به ویژه خانواده‌های داغدار این عزیزان درگذشته و آرزوی بهبودی کامل مصدومان، از درگاه ایزدمنان برای جان باختگان این سانحه رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبری عظیم و اجری جزیل خواستارم و امیددارم تا با برنامه‌ریزی دقیق و درپیش گرفتن تمهیدات مناسب از وقوع مجدد چنین حوادث تلخی جلوگیری شود و تا آخرین لحظه اقدامات کارآمدی جهت نجات جان مصدومان و آسیب دیدگان این حادثه به کار گرفته شود.



 



 

  • کد خبر : 186405
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار