خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/02/08 - 16:21
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : مرکز پژوهش ها

پیام تبریک رییس مرکز پژوهش‌های مجلس به مناسبت روز و هفته جوان

رییس مرکز پژوهش های مجلس به مناسبت روز و هفته جوان پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی پیامی روز و هفته جوان را به تمامی جوانان ایران اسلامی تبریک گفت.



متن پیام نماینده مردم تهران، ری،‌شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است؛



تقویم جمهوری اسلامی ایران در 11 شعبان المعظم و در سالروز ولادت با سعادت حضرت علی‌اکبر (ع) به یادونام جوان شجاع و حماسه‌آفرین دشت نینوا که در صورت و سیرت نمود ارزشمندی از پیامبر اکرم (ص) بودند، به نام روز جوان مزین گشته است. تلاقی روشن و متبرکی از صداقت، خلوص، سلامت، استقامت و اراده در استمرار مسیر که آن حضرت را به الگویی بی‌بدیل برای جوان ایران اسلامی تبدیل نموده است.



جوانان ایران اسلامی از ابتدای راه انقلاب اسلامی تا به امروز در برهه‌های مختلف همگام با حرکت رو به پیشرفت کشور به پیش رفته و بر پای بیعت خویش با امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب استوارانه ایستاده است و حضور در روزهای حساس ابتدای انقلاب و دوران دفاع مقدس و تقدیم شهدای جوان در طول این سال‌ها مهر تاییدی بر تقویت و استحکام بیعت جوانان این مرزوبوم با مقام عظمای ولایت است. امروز نیز جوانان با وجود تمامی مشکلات و موانع پیش‌رو، با تاسی و تمسک به مشی و منش حضرت علی اکبر (ع)، موفق گشته است تا با تلاش، ممارست و اتکا به خودباوری و دانش علمی و فنی، مرزهای علم و دانش را درنوردد و طلیعه‌دار رشد و توسعه علمی و فناوری این مرزوبوم باشد. پیشرفت‌های چشمگیر در عرصه‌های مختلف همچون دانش صلح‌آمیز هسته‌ای، علوم فضایی و سلول‌های بنیادی که جهان در وصف این توانمندی لب به اعتراف گشوده است. بی‌تردید دستیابی به افق چشم‌انداز ایران اسلامی و نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی و تحقق کامل «حمایت از کالای ایرانی» در سایه منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و با همت مضاعف جوانان ایران اسلامی محقق خواهد شد.



اینجانب ضمن تبریک میلاد مسعود حضرت علی‌اکبر(ع) و با گرامیداشت یادوخاطره شهدای جوان ایران اسلامی، این روز را به تمامی جوانان آینده‌ساز کشور تبریک عرض می‌نمایم و توفیق و سلامتی روزافزون این عزیزان را از درگاه ایزدمنان آرزومندم.



 

  • کد خبر : 241642
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار