خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1395/05/16 - 17:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : مرکز پژوهش ها

پیام تبریک رییس مرکز پژوهش‌های مجلس به مناسبت روز خبرنگار

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس طی پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی پیامی 17 مرداد ماه روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت.



متن کامل پیام نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس به شرح زیر است؛



قلم و قداست آن در آنچه که می‌نگارد حقیقتی عینی است که در بیان واژه و کلام بارها بر حقانیت آن تاکید شده است. حقانیتی ناب که در تلفیق با تعهدی خالصانه و رسالتی صادقانه در حرفه‌ خبرنگاری عینیت می‌یابد.



تقویم ایران اسلامی در 17 مرداد ماه به پاسداشت تلاشگران عرصه نشر و بیان حقایق در چارچوب خبر، به نام روز خبرنگار مزین گشته است. خبرنگارانی که با قلم و بیان صریح و صادقانه در مسیر آگاهی بخشی و حقیقت‌نگاری جامعه، گام برمی‌دارند و در این راه پر مشقت و پرتکاپو و مملو از هیاهو با استواری بر عزم و اراده راسخ خویش ایستاده‌اند و با هدف حذف ضعف‌ها و تقویت فرصت‌های جامعه به سمت پیشرفت و توسعه ایران اسلامی حرکت می‌کنند و صدالبته این تلاش‌های بی‌چشمداشت و فعالیت‌های متعهدانه نیازمند حمایت‌های تقنینی و اجرایی مسئولان است.



بی‌تردید تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه با پیگیری دقیق، متقن و تحلیل صواب مسائل و ارائه پیشنهادات و بیان انتقادات کارآمد راهکاری سازنده در مسیر تحقق آرمان‌های متعالی جمهوری اسلامی ایران به ویژه دستیابی به افق اهداف سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» است که این مهم با تعامل سازنده و پویای مسئولان و فعالان عرصه رسانه به تسریع محقق خواهد شد.



17 مرداد ماه به عنوان روز خبرنگار فرصتی مغتنم پدید آورده است تا یاد و خاطره شهیدان معظم عرصه خبر گرامی داشته شود، شهدایی که در سال‌های انقلاب اسلامی و روزها و سال‌‌های دفاع مقدس با خون سرخ خویش بر اعتلای قداست خبر و قلم استوارانه ایستادند و امتدادی سرخ از تعهد در رسالت خبرنگاری آفریدند.



اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران و خانواده بزرگ اطلاع رسانی و اصحاب رسانه که بی‌چشمداشت در این عرصه فعالیت می‌کنند، توفیق روزافزون این عزیزان متعهد را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه ایزدمنان خواستارم.



 


  • کد خبر : 172885
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار