خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/12/18 - 11:50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : مرکز پژوهش ها

پیام تبریک رییس مرکز پژوهش‌های مجلس به حجت الاسلام رییسی

رییس مرکز پژوهش‎های مجلس انتصاب حجت الاسلام و المسلمین رییسی به ریاست قوه قضاییه را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش‎های مجلس شورای اسلامی طی پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین رییسی به ریاست قوه قضاییه را تبریک گفت.

متن پیام نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است؛

حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای رئیسی

با سلام و تحیت؛

انتصاب حضرتعالی به عنوان رییس قوه‌قضاییه با حکم رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم. رجاءواثق دارم در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی با اتکا به تجارب و سوابق ارزنده گذشته به ویژه در عرصه قضاوت در ارتقای عملکرد این نهاد ارزشمند، در مسیر مبارزه با مفاسد اقتصادی و احیای حقوق و اعتماد عمومی و استقرار عدالت، گام‌هایی موثر برخواهید داشت و اقداماتی ماندگار برجای خواهید گذاشت.

بی‌تردید قوه‌قضاییه پس از گذشت 4 دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی در راستای فرمایشات داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرموده‌اند «اقتدار و اعتماد عمومی دو رکن اصلی مورد نیاز قوه قضاییه است»، به عنوان نهادی ارزشمند با عملکردی مستقل، جایگاهی ویژه و ارزنده در حراست و پاسداری از قانون اساسی و قوانین برمبنای اعتلای عدالت و حمایت از حقوق افراد در جامعه دارد و این مهم با حضور حضرتعالی بیش از گذشته تقویت خواهد شد. مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی این فرصت را مغتنم شمرده و بر تلاش و حمیت در راستای ارتقای سطح تعامل و همکاری با بخش‌های پژوهشی قوه‌قضاییه تاکید دارد. توفیق روزافزون حضرتعالی را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب، از درگاه ایزد منان خواستارم./


پایان پیام



 
  • کد خبر : 275719
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار