خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/25 - 17:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : مرکز پژوهش ها
به همت مرکز پژوهش‌های مجلس؛

همایش نقش دولت در تأمین مالی آموزش عالی آذرماه برگزار می‌شود

همایش «نقش دولت در تأمین مالی آموزش عالی» آذرماه 1402 در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، همایش «نقش دولت در تأمین مالی آموزش عالی» از سوی دفتر آموزش و فرهنگ مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.



این همایش با هدف بررسی راهکارهای بهینه‌سازی هزینه‌کرد اعتبارات دولتی در آموزش عالی و تحقیقات، با در نظر گرفتن ضرورت اجرایی‌سازی اصل سی‌ام قانون اساسی -تکلیف دولت در گسترش وسائل تحصیلات عالی تا سرحد خودکفایی- برگزار خواهد شد.



براساس این گزارش همایش آذرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و پژوهشگران می‌توانند آثار خود را در قالب‌های مقاله علمی، یادداشت سیاستی و تولیدات چند رسانه‌ای تا ۱۵ آذرماه به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.



محورهای این همایش شامل «دولت و تأمین مالی آموزش عالی»، «تأمین مالی آموزش عالی از منظر قانونی و حقوقی»، «تأمین مالی آموزش عالی»، «حکمرانی و اداره دانشگاه» و «تجارب جهانی تأمین مالی آموزش عالی» است.



آثار ارسالی به دبیرخانه همایش از ۲۲ آذرماه داوری می‌شود و هم‌زمان با برگزاری همایش در ۲۹ آذرماه، به آثار برگزیده جوایزی اهدا می‌شود.



پژوهشگران می‌توانند آثار خود را به نشانی highereducation.mrc.ir و آدرس الکترونیکی Hed_financing@mrc.ir ارسال کنند یا با شماره ۷۵۱۸۳۳۷۲- ۰۲۱ تماس بگیرند./



پایان پیام

  • کد خبر : 370069
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار