خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/26 - 15:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : مرکز پژوهش ها
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در قالب پیامی؛

زمان بسنده‌ کردن به بیانیه و محکومیت اقدامات صهیونیست‌ها به سر آمده است

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس، طی پیامی ضمن تاکید بر لزوم حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، عنوان کرد: کاسه صبر مسلمانان و آزادگان جهان از جنایات صهیونیست‌ها در غزه لبریز شده و زمان بسنده‌ کردن به بیانیه و محکومیت اقدامات صهیونیست‌ها به سر آمده است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ بابک نگاهداری، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی پیامی ادامه حملات رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه و اقدام وحشیانه در کشتار کودکان و مجروحان در بیمارستان المعمدانی (الاهلی) را مایه تاسف جامعه جهانی دانست و بر لزوم برخورد قاطع با این جنایات تاکید کرد.



متن این پیام به شرح زیر است:



«بسم‌الله الرحمن الرحیم



نظاره‌گری سازمان‌ها و نهادهای بین‌الملل در مقابل جنایات رژیم سفاک صهیونیستی، کار را بدانجا کشانده که خون صدها کودک و مجروح با اقدام وحشیانه دیگری بر زمین ریخته شد. حضور ملت‌های مسلمان و غیر مسلمان در خیابان‌های شهرهای مختلف جهان و سر دادن شعارهای ضدصهیونیستی، درخواستی واضح و مبرهن از دولت‌ها و جامعه جهانی در به کارگیری اقدامی عاجل در برابر این رژیم است.



امروز دیگر صبر جامعه مسلمان و آزادگان جهان و زمان بسنده کردن به بیانیه و محکومیت اقدامات صهیونیست‌ها به سر آمده و ایجاد سدی در برابر تجاوزات و توقف جنایات در فلسطین عزیز، کوچک‌ترین خواسته و انتظار از کشورهای مستقل دنیاست.



اگر عاشورا و سوگواری ما در محرم برای امام حسین(ع)، اهل بیت و یاران باوفایش است، امروز غزه، کربلا، مردم بی‌دفاع این سرزمین، اصحاب و اهل بیت سید‌الشهدا(ع) و کودکان این سرزمین، حضرت علی‌اصغر(ع)، زمانه‌اند؛ سکوت در چنین کربلا و عاشورایی، غفلت دیگری خواهد بود.

 دیگر زمان محکومیت و به کاربردن واژگانی که معنای خود را از دست داده‌اند، عبث و بیهوده است و جامعه جهانی می‌بایست اقدامی عاجل در برابر خشونت‌های بی‌دامنه رژیم صهیونیستی به کار گیرد. بی‌تردید سکوت امروز، افسوس تاریخ در آینده، را به همراه خواهد داشت.»/

پایان پیام

  • کد خبر : 370162
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار