خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/30 - 13:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : مرکز پژوهش ها

جذب بیش از 230 میلیارد ریال برای اجرای نوآوری‌های مردمی در دومین گام رویداد پارلینو

دومین گام رویداد پارلینو با حضور جمعی از سرمایه گذاران و علاقمند به نوآوری با جذب بیش از ۲۳۰ میلیارد ریال برای نوآوری‌های مردمی در حوزه قانون گذاری و نظارت بر قانون برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، گام دوم رویداد پارلینو با حضور جمعی از سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به نوآوری در بخش عمومی، با گروه‌های رویداد پارلینو برگزار شد.



اولین گام این رویداد در آذرماه و از سوی مرکز نوآوری قوه مقننه مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شده بود. هدف از برگزاری این رویداد با هدف ایجاد ایجاد فضایی برای ارائه نوآوری در حوزه پارلمانی و تعامل بین نوآوران و قانون‌گذاران و سرمایه‌گذاری در ایده‌های نوآورانه شکل گرفت.











دومین گام رویداد پارلینو


در این مراسم که به ‌صورت تعاملی برگزار شد، نمایندگان مجلس و نمایندگان و هیئت‌های مختلفی از دستگاه‌های اجرایی با ۱۱ گروه نوآور مردمی و استارتاپ‌های فعال در عرصه حل مسائل حکمرانی و منتخب در این رویداد آشنا شده و به گفت‌وگو نشستند



 در انتهای این بخش، مجموعاً مبلغ ۸۲.۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه توسط بانک مهر ایران به این مجموعه‌ها اختصاص یافت، در بخش دوم و سرمایه‌گذاری رویداد، ۴ گروه نوآور به ارائه محصولات و برنامه‌های توسعه خود به سرمایه‌گذاران پرداخته‌بودند



 پس از برگزاری رویداد، با پیگیری جلسات سرمایه‌گذاری و در جلسه گروهی سرمایه‌گذاران با این تیم‌ها، مبلغ ۱۴۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در ازای سهام، ۸ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه و ۲ میلیارد ریال خرید محصول توسط سرمایه‌گذاران علاقه‌مند اعلام شد.











دومین گام رویداد پارلینو


در این گام سرمایه‌گذارانی از صندوق‌های پژوهش و فناوری نوآوری اجتماعی، صنایع خلاق، داوین و نوید به‌همراه صندوق نوآوری و شکوفایی، مؤسسه دانش بنیان برکت، بنیاد علوی و مرکز نوآوری کارستان بهارستان حضور داشتند.



گفتنی است، تاکنون بیش از ۲۳۰ میلیارد ریال سرمایه و تسهیلات توسط پارلینو برای نوآوری‌های حل مسائل حکمرانی توسط مردم در مرحله جذب قرار گرفته است تا مسیر مردمی‌سازی و هوشمندسازی حکمرانی برای کنشگران و دغدغه‌مندان هموارتر شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 374902
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار