خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/08 - 14:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : مرکز پژوهش ها
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برگزار کرد

جایزه ملی قانون تمدید شد/ مهلت ارسال آثار تا 15 آبان ماه+ فیلم

نخستین جایزه ملی قانون توسط مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی از آذرماه سال جاری آغاز و تا 15 آبان تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، با هدف ترویج فرهنگ قانون‌مداری و حاکمیت قانون در جامعه و همچنین شناسایی و تکریم پژوهشگران و محققان حوزه سیاست‌گذاری و قانون‌گذاری و توسعه شبکه نخبگانی، نخستین جایزه ملی قانون توسط مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی از آذرماه سال جاری آغاز و تا 15 آبان تمدید شد.



طبق فراخوان اعلام شده از سوی دبیرخانه جایزه ملی قانون، این رویداد در دو محور اجرایی- حاکمیتی و علمی و ارتقای کیفی قانون‌گذاری برگزار خواهد شد.

جایزه ملی قانون

در این رویداد ملی که با همکاری مراکز علمی و سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و قضایی و سازمان‌های مردم نهاد کشور برگزار می‌شود، ظرفیت علمی و پژوهشی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی معتبر کشور به عنوان حامیان علمی این آیین مورد استفاده قرار می‌گیرد.



مهلت ثبت نام و پذیرش آثار تا 15 آبان ماه 1402 تمدید شد.
















دانلود


ارسال آثار در محورهای اجرایی و حاکمیتی آیین از طریق بارگذاری گزارش توصیفی در خصوص اطلاعات اقدام برجسته صورت گرفته و دستاوردهای آن در یکی از زمینه‌های تصویب، اجرا، نظارت و تبعیت از قانون خواهد بود.



علاقمندان به شرکت در بخش علمی رویداد جایزه ملی قانون می‌توانند آثار علمی و پژوهشی خود را در قالب‌ کتب تخصصی، مقالات علمی- پژوهشی، رساله‌های دانشجویی و گزارش‌های تخصصی به دبیرخانه جایزه ملی قانون ارسال کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 370740
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار