خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/10/17 - 11:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : مرکز پژوهش ها
جلالی در مراسم تکریم و معارفه مدیر حراست مرکز تاکید کرد؛

تداوم بهره مندی از ظرفیت نیروهای جوان، متعهد و متخصص در مرکز پژوهش های مجلس

رییس مرکز پژوهش های مجلس در مراسم تکریم و معارفه مدیر قبلی و جدید حراست این مرکز بر تداوم بهره مندی از ظرفیت نیروهای جوان، متعهد و متخصص در مرکز پژوهش های مجلس تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل قبلی و جدید حراست مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه 17 دی ماه) با حضور کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس، رییس و معاونان مرکز حراست قوه مقننه برگزار شد.



شایان ذکر است در این مراسم که قائم مقام، معاونان و مدیران مرکز پژوهش‌های مجلس نیز حضور داشتند از تلاش‌های مدیرکل سابق حراست مرکز پژوهش‌های مجلس که به دلیل اتمام سال‌های خدمت بازنشسته شده‌اند، تقدیر شد.



دکتر جلالی در این مراسم بر تداوم استفاده از توان و ظرفیت مدیران جوان، متعهد و متخصص و بهره‌مندی از تجارب نیروهای باتجربه در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.



گفتنی است روند انتصاب‌ها در مرکز پژوهش‌های مجلس در دوره نهم و فعلی فعالیت مجلس شورای اسلامی در وهله اول حفظ مدیران ارزشمند و باتجربه قبلی فارغ از گرایش‌های سیاسی و ادامه کار مدیران منصوب شده توسط روسای قبلی مرکز و در وهله دوم سیاست استفاده از مدیران جوان ، متخصص و انقلابی برای جایگزینی بازنشستگان و افرادی که از مرکز جدا شدند، بوده است به طوری‌ که از 12 انتصاب صورت گرفته در این دوره 10 نفر متولدین دهه 60 بوده‌اند.



شایان ذکر است در ادامه این مراسم مدیرکل جدید حراست مرکز پژوهش‌های مجلس معرفی شد./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 271019
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار