خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/02/29 - 21:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : مرکز پژوهش ها
جلالی:

استفساریه طرح منع به کارگیری بازنشستگان کمکی به عبور از ساختار فرسوده مدیریتی فعلی است

رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه استفساریه طرح منع به کارگیری بازنشستگان کمکی به عبور از ساختار فرسوده مدیریتی فعلی است، گفت: این استفساریه پاسخ مجلس به نیاز مشهود کشور به استفاده از توان مدیریتی جوانان است.

کاظم جلالی در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت، در خصوص استفساریه طرح منع به کارگیری بازنشستگان و تاثیر آن بر اشتغال جوانان کشور، گفت: گردش نسلی مدیران اتفاقی فرخنده است که متاسفانه کشور ما به دلیل وجود مدیرانی که به صندلی های خود چسبیده اند ، از آن محروم مانده است. 

وی افزود:استفساریه طرح منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه های دولتی در واقع پاسخ مجلس به نیاز مشهود کشور به استفاده از توان مدیریتی جوانان و تزریق ایده های نو به ساختار مدیریتی کشور است. 

نماینده مردم تهران،ری، شمیرانات، اشلامشهر و پردیس در مجلس تصریح کرد: واقعیت این است که در دنیای امروز و با مسائل و مشکلات جدید ، لزوم بهره مندی از ظرفیت جوانان برای عبور از بحران ها و حل مشکلات بیش از هر زمان دیگری به چشم می خورد. 

وی درخصوص اثر گذاری این استفساریه گفت: استفساریه طرح منع به کارگیری بازنشستگان که توسط همکارانم تقدیم مجلس شده است در واقع کمکی به کشور برای بهره مندی از پتانسیل جوان و عبور از ساختار فرسوده مدیریتی فعلی است. 

رییس مرکز پژوهش های مجلس تاکید کرد: امید بسیار دارم همکارانم در مجلس شورای اسلامی با تصویب این استفساریه گامی مهم در جهت رشد کشورها در حوزه های مختلف و تسهیل و تسریع فرایند توسعه ایران اسلامی بردارند.

  • کد خبر : 245194
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار