خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/15 - 12:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
خضریان نوشت:

‏افزایش اعتراضات اجتماعی حکایت از کم‌کاری دستگاه‌ها در موضوع مهم عفاف و حجاب دارد

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در توئیتی به حضور در  برنامه تلویزیونی «بدون گارد» با موضوع عفاف و حجاب ،اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران ،ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس در توئیتی نوشت:



 در برنامه تلویزیونی «بدون گارد» با انتقاد نسبت به رها شدن جامعه پس از اغتشاشات سال ۱۴۰۱ در برخی بخش‌ها، موضوع ارتباط مستقیم افزایش خشونت علیه ‎ زنان با ترویج بی‌بند و باری و ولنگاری در محیط اجتماعی تشریح شد. 

‏افزایش گلایه‌ها و اعتراضات اجتماعی حکایت از کم‌کاری دستگاه‌های مختلف در موضوع مهم عفاف و حجاب دارد. مطالبه مردم تلاش برای ایجاد ‎ آرامش اجتماعی است که قطعاً مشمول ابعاد مختلفی در حوزه‌های امنیتی، اقتصادی و فرهنگی می‌شود که بر مبنای  حکمرانی عاقلانه می‌بایست توأمان پیگیری شوند. 



‏یکی از شروط رفراندوم این است که در موضوعی بخش مهمی از جامعه دچار اختلاف نظر شده باشند و دچار قطب‌بندی شده باشند. در حالی که امروز قطب‌بندی شکل نگرفته است که نیاز به رفراندوم باشد. جامعه ایرانی به جز یک اقلیت محض مطالبه‌اش حفظ ‎ عفاف و ارتقای  امنیت برای زنان است. 



 

  • کد خبر : 366057
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم