خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/23 - 13:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
خضریان نوشت:

‏افتضاح اطلاعاتی رژیم غاصب با بمباران وسیع مردم بی‌پناه ‎غزه قابل سرپوش گذاشتن نیست

نماینده مردم تهران در مجلس درتوئیتی به نشست مردمی مسجد امام رضا(ع) میدان خراسان تهران با موضوع شکست رژیم صهیونیستی در عملیات ‎طوفان الأقصی،اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،علی خضریان نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس و سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:



در نشست مردمی مسجد امام رضا(ع) میدان خراسان تهران با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی در عملیات ‎طوفان الأقصی، عملیات هفتم اکتبر را بزرگ‌ترین ضربه به اعتبار و حیثیت و امنیت رژیم اشغالگر قدس در طول سال‌های اشغال ‎فلسطین دانستم که هیمنه پوشالی و رسانه ساخته رژیم صهیونیستی را درهم شکست.



‏این شکست سنگین تاریخ منطقه را تغییر خواهد داد. بدون شک طوفان الأقصی شیشه عمر رژیم صهیونیستی را شکسته است؛ این عملیات یک افتضاح اطلاعاتی و شکست نظامی بزرگ را در کارنامه این رژیم ثبت کرد و نشان داد رژیم صهیونیستی برخلاف ادعاهای رسانه‌ای در تأمین امنیت خودش هم ناتوان است.

‏افتضاحی که برای رژیم غاصب رقم خورده، با بمباران وسیع مردم بی‌پناه ‎غزه و جنایات جنگی علیه زنان و کودکان مظلوم فلسطینی، قابل سرپوش گذاشتن نیست.در روزهای اخیر رسانه‌های غربی تلاش کردند تا بدون اشاره به ‎جنایت جنگی صهیونیست‌ها، شبهاتی را برای خالی کردن عقبه مردمی ‎مقاومت مطرح کنند.



‏نماینده دولت خودگردان فلسطین درلندن که رویکردش همچون گروه‌های مقاومت نیست و به همزیستی مسالمت آمیز با رژیم صهیونیستی تن داده، با طرح این سوال که مگر غزه دیگر چیزی برای از دست دادن دارد؟ می‌گوید: مردمی که از ظلم بی‌حد اشغالگران ته خط هستند، چرا علیه اسرائیل اقدام نظامی نکنند.



‏واقعیت این است که صهیونیست‌ها آنقدر در ظلم زیاده‌روی کردند که دیگر جایی برای سکوت سازش‌کارترین گروه‌ها و جریان‌های فلسطینی و حتی غیرفلسطینی هم باقی نگذاشتند. این واقعیت حتی در بیانیه عربستان سعودی هم که در آستانه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بود، مطرح شده است.



یکی از پیامدهای این عملیات جلوگیری از پیشبرد طراحی غرب برای تغییر معادلات ژئوپلیتیکی منطقه است و زیر بنای این نقشه را با چالش غیرقابل ترمیم روبه‌رو کرده است که ان‌شاءالله می‌بایست در آینده در خصوص آن در دانشگاه‌ها و توسط پژوهشگران روابط بین‌الملل، بیشتر در خصوص آن صحبت شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 369828
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار