خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/03 - 11:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
خضریان نوشت:

پلیس امنیت اخلاقی در طول سال‌ها صرفا با بدپوششی زننده برخورد کرده است

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس در توئیتی به حضور خود در برنامه"‎سلام صبح بخیر"با موضوع اجرای طرح ‎مقابله با برهنگی و پوشش‌های نامتعارف از سوی ‎فراجا،اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران ،ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس در توئیتی نوشت:



 در برنامه تلویزیونی ‎سلام صبح بخیر ضمن حمایت از اجرای طرح ‎مقابله با برهنگی و پوشش‌های نامتعارف از سوی ‎فراجا، حضور میدانی نیروی انتظامی در برابر برهنگی را یک ضرورت دانستم که البته کافی نیست.ولی امکان تعلیق آن به انجام کار فرهنگی به معنای واگذاری خیابان برای ساختارشکنی است.



‏نظام جمهوری اسلامی در طول سال‌های گذشته درحالی که چادر را به عنوان پوشش برتر و الگوی ‎حجاب کامل معرفی کرده، اما ‎منطق فرهنگی خود را بر مجال بر دیگر سطوح حجاب و عدم ملامت آنها استوار کرده است. لذا پلیس امنیت اخلاقی نیز در طول سال‌های گذشته صرفاً با بدپوششی زننده برخورد کرده است. 



‏جمهوری اسلامی به پشتوانه ‎سرمایه مردمی خود به شدت بر اصولش پایبند است و بر همین اساس حکمرانی توأم با ارزش‌های خود را انتخاب کرده و بر اجرای آن اصرار دارد.از همین رو برخی تحلیل‌های آرزوگونه مبنی بر کوتاه آمدن در مقابل رعایت حداقل قطعی که پرهیز از کشف حجاب می‌باشد، توهم مطلق است. 

  • کد خبر : 365704
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم