خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/15 - 19:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
مالک شریعتی نوشت:

وزارت نفت عامل باقی ماندن مردم در نابسامانی توزیع ‎ LPG است

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در رشته توئیتی از برخورد وزارت نفت در موضوع قاچاق سنگین گاز مایع وباقی ماندن مردم در نابسامانی توزیع LPG‎ ،انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ مالک شریعتی نیاسر  نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات،اسلامشهر و پردیس و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:



قبل از ظهر تقریبا اطمینان داشتم حکم  LPG خودروها رای نمی‌آورد و عامدانه از سخنان وزیر نفت شاهد مثال آوردم تا نکاتی را با مردم درمیان بگذارم



دیشب آقای سالاری معاون وزیرنفت برخلاف وعده قبلی اجرای قانون، به تعدادی از نمایندگان زنگ زده و با بیان نکات وارونه، خواستار رای منفی شده بود. 



در حالی که آقای ‎سالاری زمان زنگنه مخالف حذف LPG از سبد سوخت کشور بود و پارسال به بنده گفت که من می خواهم این قانون را اجرا کنم اما برخی مدیران ارشد وزارتخانه مانع هستند و خواست کمک کنیم.

فارغ از محتوا، این رفتار یعنی نفاق و دورویی! اینکه در حضور چیزی بگویی و پشت صحنه خلافش عمل کنی! 



سخنی هم با رئیس جمهور محترم!

به درستی،گشت ارشاد مدیران را اعلام کردید تا بانیان وضع موجودسابق و مدیران غیر تحول‌خواه کنار روند!در مواردی نیز اقدامات خوبی شد اما ظاهرا در وزارت نفت کار گره خورده است.

پارسال درباره یک معاون دیگر وزارت نفت گفته شد،پسر رفت، پدر هم برود و پدر همچنان پیگیر اعزام پسر به خارج است.



جناب آقای رئیسی!

یکماه قبل دفتر شما به ‎وزیرنفت نوشت که ۲ مدیر ارشد نفتی ۲۴ساعته کنار روند؛وزیرتان استعفا نوشت و چندروز در خانه نشست.این تعلل،گشت ارشاد مدیران را بی خاصیت خواهد کرد. به این فهرست، آن پدر و این معاون دورو را اضافه کنید!



صریح می‌گویم وزارت نفت مانع نجات کشور از بلبشو و قاچاق سنگین گاز مایع و عامل باقی ماندن مردم در نابسامانی توزیع ‎ LPG است که بیست روز پیش در کرج حادثه آفرید.



با پیگیری حق مردم در وزارت نفت،در رسانه‌ها تخریبم کردند و احتمالا تشدید هم خواهد شد؛ اما به لطف خدا ‎ساکت نخواهم شد. /



پایان پیام

  • کد خبر : 371107
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار