خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/26 - 14:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
سنگدوینی نوشت:

مصوبات ۴۰الی۵۰ درصد روستاهای استان گلستان اجرا شده است

نماینده مردم گرگان و آق قلا درمجلس شورای اسلامی در توئیتر به تحقق 70درصدی مصوبات استانی اشاره کرد.

به گزارش خبرگزارى خانه ملت، رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا درمجلس شورای اسلامی و رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی مجلس در توئیتر نوشت:

‏مدیرکل ‎بهزیستی کشور توضیح دهد:

مستمری یک ماه معلولان به عنوان عیدی باید در نوروز ۱۴۰۲ به حساب آن‌ها واریز می شد که تاکنون این امر محقق نشده است.



‏آخرین گزارشات ‎کاروان خدمت روستاها در شهرستان گرگان و آق قلا که در طول مدت کمتر از ۳سال انجام گرفته نشان می دهد ۷۰ الی۸۰ درصد مصوبات قول داده شده اجراشده است و تقریبا مصوبات ۴۰الی۵۰ درصد روستاها به طور ۱۰۰درصد اجراشده است.این دوشهرستان بیش از ۲۰۰ روستا دارد.



 وی همچنین نوشت:

‏آقای رییسی رئیس جمهور محترم ، در اسفند۱۴۰۱ بیش از ۱۵ هزار نفر بابت پیگیری مشکلات به دفتر اینجانب مراجعه کرده اند.این مردم قدرشناس که زیرفشار مشکلات اقتصادی هستند را دریابید ، مشکل اصلی کشور مدیران ضعیفی است که باید تغییر کنند.



‏باید از همه ظرفیت سرمایه گذاران داخلی و خارجی در همه بخش های اقتصادی کشور استفاده شود. بروکراسی اداری کار را برای سرمایه‌گذاری سخت کرده ،که این کار موجب می‌شود سرمایه‌گذاران رغبتی برای ورود به این عرصه و زمینه‌های مختلف را نداشته باشد.



سنگدوینی در توئیتی نوشت:



‏جناب دکتر ‎بذرپاش وزیر محترم راه و شهرسازی طبق پیگیری های به عمل آمده ،خواهشمند است نسبت به اجرای پروژه و اختصاص اعتبار در خصوص عریض کردن جاده و نصب روشنایی در محور پرتردد و پرخطر جاده قدیم ‎گرگان _کردکوی اقدام فرمایید.



 



 

  • کد خبر : 360064
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار