خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/13 - 13:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
موسوی لارگانی نوشت:

لبیک به فرمان ‎ولی امر مسلمین جهان کلید متوقف کردن جنایات در غزه است

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس در رشته توئیتی مطرح کرد؛با تأسی به آیات الهی می توان برنامه مقابله با جبهه صهیونیسم جهانی را عملیاتی کرد.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت،سیدناصر موسوی لارگانی رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در رشته توئیتی نوشت: 



۱-لبیک به فرمان ‎ولی امر مسلمین جهان کلید متوقف کردن جنایات در غزه است ؛ باید راه صدور نفت و ارزاق به رژیم صهیونیستی بسته شود.

صهیونیست های بزدل باید تحریم و مجازات شوند تا بدانند کشتار بیرحمانه زنان و کودکان، رفتار وحشیانه و بستن آب و سوخت و غذا به روی مظلومان غزه چه طعمی دارد.



۲- صد البته که عامل اصلی جنایات در ‎ غزه آمریکا است.برهمه آشکار است صهیونیست های زن و بچه کش عاجزتر از آنند که توان مقابله با جبهه مقاومت را داشته باشند. اما حمایت های غرب عامل تداوم جنایت است.آمریکا و اعوانش خونریزان روی کره زمین هستند.رد جنایاتشان در سراسر جهان دیده می شود.



۳- ملت ایران به دلیل همین جنایات بود که لانه فتنه انگیزی شان را بست.ملت ها و دولت های مسلمان این امکان و قدرت را دارند با ادامه راه انقلاب اسلامی مردم ایران ، فشارهای سنگینی را به غرب و رژیم صهیونیستی وارد کنند . نباید از قدرت خود غافل شویم .



۴- خداوند متعال در سوره بقره می فرماید: ولن ترضىٰ عنک الیهود ولا النّصارىٰ حتّىٰ تتّبع ملّتهم و درسوره مبارکه انفال می فرماید: وأعدّوا لهم ما استطعتم من قوّةٍ .

با تأسی به همین آیات می توان برنامه مقابله با جبهه صهیونیسم جهانی را عملیاتی کرد.



۵- در پایان با لبیک به مقام معظم رهبری با صدای بلند می گوییم: «انّ وعْد الله حقٌّ» وعده‌ی الهی حق است « و لا یسْتخفّنّک الّذین لا یوقنون» آنان که یقین به وعده‌ی الهی ندارند با منفی بافی‌ شان شما را متزلزل نکنند و ان‌شاءاللّه پیروزی با فلسطین  خواهد بود./



پایان پیام



 



 

  • کد خبر : 370913
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار