خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/05 - 12:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
خضریان نوشت:

فرهنگ عقلانیت انقلابی در تمام منطقه،مکر دشمنان را به خود بازگردانده است

نماینده مردم تهران درمجلس در توئیتی به حضور خود ‏در نشست دانشجویی «‎ پیشگامان رهایی» همزمان با سالروز تشکیل بسیج دانشجو و طلبه در ‎دانشگاه سمنان،اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس در توئیتی نوشت:



‏در نشست دانشجویی «‎ پیشگامان رهایی» و همزمان با سالروز پیام دوم آذر امام خمینی(ره) در باب تشکیل ‎ بسیج دانشجو و طلبه که در ‎ دانشگاه سمنان برگزار گردید، نکاتی مهم از این پیام آینده‌نگر با هدف پرداختن به حساسیت‌ها و وظایف دانشجویان در دهه پنجم انقلاب اسلامی به بحث گذاشته شد.



 ‏توجه به ساختار ایمانی و توحیدی در کار تشکیلاتی،حفظ تشکیلات به عنوان ‎میقات پابرهنگان در جنگ فقر و غنا، موضوع اندیشه پاک اسلامی و خط تمایز آن با اندیشه‌های ناپاک که آیه و حدیث هم می‌خوانند و اصطلاحات فقهی نیز به کار می‌برند، اما مخالف نهج‌البلاغه عمل می‌کنند و ‎ ولایت را نفهمیدند.



همچنین فاصله‌گذاری با افکار ساده‌اندیشان و کسانی که فکر کنند چه در زمان جنگ و چه در زمان صلح مستکبرین دست از سر ما بر می‌دارند. از نکاتی است که باعث شده تا فرهنگی در جامعه براساس ‎عقلانیت انقلابی شکل بگیرد که در تمام منطقه و در محور مقاومت، مکر دشمنان را به خود آنها باز گرداند./



 

  • کد خبر : 352530
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار