خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/16 - 12:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
خضریان نوشت:

عملیاتی که سران ‎دولت بدون ملت صهیونیستی را دچار لکنت زبان کرد

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در توئیتی به "طوفان الأقصى"عملیات رعدآسای جبهه مقاومت و حماس علیه رژیم صهیونیستی،اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،علی خضریان نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس و سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:



عملیات غافلگیرانه ‎طوفان الأقصى با مقیاسی به این وسعت در عمق شهرها و شهرک‌های اشغالی در کنار موشک باران عمق رژیم صهیونیستی که منجر به هلاکت و اسارت کم‌نظیر صهیونیست‌ها گردیده، نقطه عطف مهمی در تاریخ مبارزات رزمندگان ‎فلسطین با نظامیان رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود.



‏عملیات رعدآسایی که با گذشت چندین ساعت از آغاز آن،صهیونیست‌ها را به هم ریخته و هنوز نتوانستند خود را پیدا کنند، نوید شروع دوران جدیدی از مبارزه ‎جبهه مقاومت را باتوجه به از کارافتادگی عملی ارتش و شکست مفتضحانه سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به نیروهای مقاومت می‌دهد.



‏عملیاتی که سران ‎دولت بدون ملت صهیونیستی را دچار بهت زدگی و لکنت زبان کرده است تا با سکوت و بی‌عملی محض، پیام شکست و حقیقت سقوط رژیم در حال مرگ را به اتباع مهاجر و غاصب این سرزمین که امروز این حقیقت را با پوست و گوشت خود تجربه کردند، مخابره کند./



 

  • کد خبر : 369413
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار