خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/18 - 15:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
خضریان نوشت:

عدم ارتباط زمانی و ماهیتی موضوع حواله خودرو با استیضاح وزیر سابق صمت

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در توئیتی به گفتگوی تلفنی با برنامه تلویزیونی"جهان آرا "پیرامون ادعای دریافت حواله خودروهای شاسی بلند،اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران در مجلس در توئیتی نوشت:

‏در گفتگوی تلفنی با برنامه تلویزیونی  جهان آرا که پیرامون ادعای دریافت حواله خودروهای شاسی بلند توسط برخی نمایندگان مجلس صورت گرفت؛ ضمن تأکید بر عدم ارتباط زمانی و ماهیتی این موضوع با استیضاح وزیر سابق صمت، جزییاتی از نحوه واگذاری حواله‌ها برای افکار عمومی تشریح شد.



‏درخصوص واگذاری حواله خودرو به تعدادی از نمایندگان و مدیران مجلس آنچه تاکنون براساس گزارش بازرس ویژه رئیس جمهور مشخص شده است اینکه این حواله‌ها با کارسازی یکی از مسئولان رفاهی وقت مجلس که عزل شده در خارج از مجلس تحت عنوان شرکت «رادین مبین غرب» با یکی از خودروسازان انجام شده است. 



‏لذا هفته گذشته طی نامه‌ای خطاب به هیأت رئیسه مجلس با اشاره به فضاسازی رسانه‌ای و متهم شدن نمایندگان به دریافت خودرو و براساس بند ۱۱ ماده ۲۲ آیین‌نامه داخلی، موضوع ‎ شفافیت اسامی دریافت کنندگان خودرو خارج از ضوابط را مطرح کردم که از سوی دیگر نمایندگان مجلس نیز در حال امضا هستند.



 

  • کد خبر : 361301
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار