خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/01 - 11:56
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
ثابتی نوشت:

شهرهای پردیس،ری،اسلامشهر و شمیرانات با الحاق به تهران،مظلوم واقع شده اند

نماینده مردم تهران در مجلس توئیتی از حضور خود در حوزه انتخابیه پردیس نوشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت امیرحسین ثابتی منفرد نماینده تهران،ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس و عضو کمیسیون تحقیق و ائین نامه داخلی مجلس در توئیتی نوشت:

‏با اینکه شهر پردیس جزو حوزه انتخابیه تهران حساب میشود، اما در زمان انتخابات مجلس فرصت نکردم برای تبلیغات به آنجا بروم. در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری نیز با اینکه چند بار برای سخنرانی در پردیس دعوت شدم، دوست نداشتم جایی که حوزه انتخابیه ام است را برای تبلیغات بروم،لذا در اولین فرصت بعد از انتخابات به پردیس رفتم تا از نزدیک با مردم صحبت کنم و حرف های آنها را بشنوم.
قبل ظهر در نماز جمعه حاضر شدم و تا حدود ساعت 14.30 پای حرف دل مردم نشستم. بخشی از مطالبات مردم سیاسی بود و علاوه بر ابراز انزجار نسبت به سخنان ظریف، می گفتند که باید نسبت به رای اعتماد به وزرای پیشنهادی مساله دار، سخت گیری کنیم. من هم در پاسخ گفتم که اولا تمام رای هایم نسبت به وزرا را شفاف اعلام خواهم کرد و ثانیا اگر وزیری شایسته باشد به او رای مثبت می دهم اما اگر فاقد تعهد و تخصص باشد، بدون هیچ ملاحظه ای رای اعتماد نخواهم داد.

بعد از نماز جمعه نیز جلسه مختصری با مسولان فرمانداری داشتم و بعد از فاز 11 پردیس و روستای واصفجان بازدید کردم. حدود ساعت 17 نیز طبق قرار قبلی در مسجد جامع بومهن حضور یافتم تا از نزدیک مردم حرف شان بزنندنکته جالب این بود که بخشی از مردم تعجب کرده بودند که چرا در ایامی که هیچ انتخاباتی پیش رو نیست، به آنجا رفته بودم و می گفتند در سالهای گذشته هیچکدام از نمایندگان تهران چنین کاری نکرده اند.
در کل معتقدم پردیس، ری، اسلامشهر و شمیرانات به خاطر الحاق به تهران مظلوم واقع شده اند ‏و اگر این مجلس بتواند قانونی تصویب کند که هر کدام از این شهرها نماینده جداگانه ای داشته باشند، بسیاری از مشکلات شان کمتر خواهد شد.

بعد از پایان جلسه با مردم بومهن نیز از یکی دو قسمت دیگر شهر در حوالی بیمارستان الغدیر بازدید کردم و حدود 9 شب به تهران رسیدم. امیدوارم ‏همانطور که امام جمعه پردیس به درستی گفت، هریک از نمایندگان تهران در طول دوره 4ساله شان یکی از مشکلات مناطق اطراف تهران را پیگیری کنند تا مجموعا 30 مشکل بزرگ و کوچک این مناطق در دوره 4ساله حل شود.
ان شاالله بازدیدم از سایر مناطق را نیز با اطلاع رسانی قبلی ادامه خواهم داد/

 

  • کد خبر : 380796
سلماز ابراهیم زاده
خبرنگار

سلماز ابراهیم زاده

آخرین اخبار