خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/15 - 12:09
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
خضریان نوشت:

شناخت اقدامات و طراحی‌های دشمن علیه ملت ایران از برکات تسخیر لانه جاسوسی بود

نماینده مردم تهران در مجلس در توئیتی به حضور خود در اجتماع دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه‌ای به مناسبت ۱۳ آبان و در حمایت از مردم مظلوم غزه،اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ علی خضریان  عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس و عضو هیأت امنای دانشگاه فنی و حرفه‌ای در توئیتی نوشت:



در اجتماع دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه‌ای که به مناسبت ۱۳ آبان و در حمایت از مردم مظلوم ‎غزه در دانشکده فنی شهید شمسی‌پور تهران برگزار شد، پیرامون صف‌آرایی جبهه استکبار و سلطه و پیشاپیش آن آمریکا و جبهه حق و عدل و مشعل‌دار آن خمینی کبیر، صحبت شد.



‏تسخیر ‎لانه جاسوسی با الهام از فرامین حضرت ‎ امام خمینی(ره)، جهادی ابتدایی علیه استکبار و علامتی از فرارسیدن نوبت سر برکشیدن جبهه حق و به هم خوردن موازنه‌های استعماری و در هم شکستن ابهت ‎آمریکا و بطلان تلقینات ده‌ها ساله آنان برای مرعوب کردن ملت‌ها بود.



‏آمریکایی‌ها که همواره منافع نامشروع خود را بر مصالح ملت ‎ایران طلبکارانه ترجیح داده بودند، در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ با بیداری و عزم راسخ ملت ایران که از ایمان پرشور آنان ناشی می‌شد، در برابر حرکت گروهی از دانشجویان پیرو خط امام(ره)، احساس ضعف و شکست کرد و دچار انفعال شد.



‏مبارزه فداکارانه مردم ایران توانست این ترفند استعماری و استکباری که ملت‌های مستضعف قادر به عقب نشاندن قدرت‌های غربی و آمریکا نیستند را باطل کند. و این بزرگترین درس روز ۱۳ آبان‌ماه ‌است.



‏یکی از برکات تسخیر لانه جاسوسی، دسترسی به اسناد لانه و شناخت اقدامات و طراحی‌های دشمن علیه ملت ایران است. در یکی از اسناد لانه آمده است که بعد از پیروزی انقلاب ما ایران را از دست دادیم! و بیان می‌کنند ایران برای ما به اندازه اسرائیل و بلکه مهم‌تر بوده است و باید برگردیم.



‏باید این سند را در کتاب‌های درسی منتشر کرد تا مشخص شود کل تحریم‌ها، تهدیدها، جنگ‌ها و ترورها در طول این سال‌ها برای این است که اراده دارند،برگردند. منتها به برکت بیداری ملت‌ها که از برکات ‎انقلاب اسلامی است،به جای اینکه برگردند،در حال شکست‌های متمادی و خروج از منطقه هستند.



یمن تحت اختیار‏آمریکایی‌ها بود، از حلقوم‌شان بیرون آمده است. عراق را اشغال کردند، امروز توان حفظ پایگاه‌های نظامی خود را هم ندارند. افغانستان را اشغال کردند و مفتضحانه فرار کردند. در سوریه  یک جنگ جهانی راه ‌انداختند؛ اما شکست خوردند. و در غزه نیز طعم شکست را می‌چشند.



‏در جمهوری اسلامی اگر کسانی تصور کنند که با امتیازدادن به آمریکا و غربی‌ها خواهند توانست به مقاصد و اهداف نظام اسلامی برسند، سخت در اشتباهند. این تصور باطل، ناسپاسی نسبت به پیروزی‌های بزرگی است که ملت ‎ایران در سایه توکل، استقامت و مجاهدت به دست آورده است.



‏امروز چه کسی در جنایات شرم‌آور صهیونیست‌ها در غزه که خونخواری توأم با وقاحت را به حد اعلی رسانده‌اند، دست آمریکا را نمی‌بیند؟ اگر سال ۱۳۵۸ دانشجویان پیرو خط امام ،جنایات و خباثت‌های آمریکا را در اسناد لانه کشف می‌کردند، امروز عیان شده و همه ملت‌های جهان از آن اطلاع پیدا کرده‌اند./



پایان پیام

  • کد خبر : 371044
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار