خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/11 - 11:55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی,فضای مجازی
جلال زاده در پیامی به ترور اسماعیل هنیه اشاره کرد و نوشت؛

رسانه و روایت سازی دشمن را دست کم نگیریم

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در دور یازدهم در پیامی نوشت: ساعت‌ها از حادثه بی سابقه تروریستی مهمان شهید در تهران می گذرد. افکار عمومی هنوز بیانیه فنی هیچ نهاد یا توضیح میدانی هیچ مسئولی را نشنیده و نخوانده اند. اجازه ندهید در روایت سازی، دشمن پیش بیفتد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، وحید جلال زاده رئیس اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در پیامی نسبت به عدم ارائه بیانیه فنی از سوی نهاده‌های ذیربط در باره ترور شهید اسماعیل هنیه انتقاد کرد.

 

متن پیام به شرح زیر است:

ساعت ها از حادثه بی سابقه تروریستی مهمان شهید در تهران می گذرد. افکار عمومی هنوز بیانیه فنی هیچ نهاد یا توضیح میدانی هیچ مسئولی را نشنیده و نخوانده اند. اجازه ندهید در روایت سازی، دشمن پیش بیفتد. از این موضوع در وقایع امنیتی کم آسیب ندیده ایم. روایت مستند، درست و دست اول را خودمان تولید و اعلام نماییم.

رسانه و روایت سازی دشمن در آن را دست کم نگیریم. ارزش شکست و پیروزی های رسانه ای را دست کم نگیریم. شهید هنیه در پایتخت ایران و در یک خانه امن مورد هدف دشمن قرار گرفته و به شهادت رسیده است.

مردم به کارگزاران خود در نهادهای امنیتی اعتماد دارند و از تلاش های آنان در حفظ و حراست از جمهوری اسلامی آگاهی دارند، پس ازایشان انتظار دارند که فرصت را از دشمن گرفته و نگذارند موشک بعدی را در رسانه ها شلیک کند و اذهان و ادراک عمومی را مسموم سازد./

پایان پیام

  • کد خبر : 381483
محسن خزایی
خبرنگار

محسن خزایی

آخرین اخبار