خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/20 - 10:46
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
خضریان نوشت:

رخدادهای امروز فلسطین ظرفیتی را برای همه کشورهای جبهه مقاومت فراهم کرده است

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در توئیتی به حضور خود در جمع اهالی محله نارمک تهران در مسجد حضرت ولی عصر(عج)،اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ علی خضریان  نماینده مردم تهران و عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس  در توئیتی نوشت: 



در نشست مردمی مسجد حضرت ولی عصر(عج) محله نارمک تهران با اشاره به قدرت جبهه مقاومت و عملیات موفقیت‌آمیز طوفان الأقصی که برای بسیاری از مردم دنیا همانند معجزه بود، فروریختن ۳۰ هزار تن بمب ظرف حدود یک ماه بر سر مردم مظلوم  غزه را اعتراف صهیونیست‌ها به درماندگی و ‎ جنایت جنگی دانستم.



‏واکنش‌های رژیم صهیونیستی طی این مدت حکایت از انفعال و برهم ریختگی دارد و در بسیاری از موارد به عکس خود تبدیل شده است. صهیونیست‌ها می‌خواستند مردم غزه را کوچ دهند، ولی شهرک‌نشینان غاصب صهیونیستی مجبور به کوچ شده‌اند.



‏یکی از دستاوردهای بی‌نظیر طوفان الأقصی علاوه ‌بر شکست هیمنه نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، طوفانی است که در افکار عمومی جهانیان برپا کرده و نه فقط مظلوم‌نمایی رژیم صهیونیستی را بر باد داده است، بلکه پرده تزویر از چهره پلید و مشمئزکننده این رژیم کودک‌کش را نیز فرو انداخته است.



‏رخدادهای امروز فلسطین ظرفیتی برای همه کشورهای جبهه مقاومت از جمله جمهوری اسلامی ایران فراهم کرده است که اگر به آن توجه نکنیم، مدیون شهدای مظلوم غزه خواهیم بود. امروز جبهه مقاومت و جبهه اسلام در این جنگ بهایی می‌دهد که همه ما باید قدر آن را بدانیم.



‏باید ابتدا این سؤال را مطرح کنیم که در مورد دشمن‌شناسی و ایدئولوژی باطل صهیونیست‌ها کار بنیادی انجام شده است؟ قوم بنی اسرائیل به پیامبران خود هم رحم نکرد و تاریخ اینها را ذکر کرده و قرآن آنها را معرفی کرده است که چگونه با حضرت موسی(ع) و دیگر پیامبران بنی اسرائیل برخورد کردند.



‏صهیونیست‌هایی که آن افتضاح امنیتی را در هفتم اکتبر دیدند که چگونه حماس در یک نصف روز از دیوار مرزی عبور کرد و وارد سرزمین‌های اشغالی شد، آیا می‌توانند دیگر در سرزمین‌های مجاور غزه آرامش داشته باشند؟ حتماً خیر. این یک واقعیت انکارناپذیر است که شیشه عمر اسرائیل شکسته است.



‏امام خمینی(ره) وقتی فرمودند رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی است، یعنی اولویت اول ما باید از بین بردن این غده باشد. مسأله دشمنی اسرائیل، فراتر از جمهوری اسلامی است؛ مسأله بشریت و جهان اسلام است و همه باید نسبت به آن حساس باشیم.



‏اگر نگاه راهبردی امامین انقلاب نبود که جنگ با دشمن ستیزه جو، از همان عمق و همسایگی او شروع شود، قطعاً امروز آمریکا و اسرائیل، فجایع بمباران غزه را در عمق خاک ما پدید می‌آوردند.



‏برخی ساده‌لوحانه این روزها حرف انحرافی صهیونیست‌ها را در داخل تکرار می‌کنند و سخن از ایده دودولتی در سرزمین‌های اشغالی می‌زنند،در حالی که این کار مسیر تنفسی صهیونیست‌ها را باز می‌کند.اگر آنها به توافقات گذشته پایند بودند، چرا در قدس شرقی و در کرانه باختری شهرک‌سازی کردند؟



‏جناب  محمدجواد ظریف برای اولین بار نیست که از موضع تزلزل و خودتحقیری اقدام به ضعیف‌نمایی و جنگ هراسی می‌کند. ایشان در زمان مسئولیت وزارت امور خارجه در مهرماه سال ۱۳۹۲ در جمع دانشجویان دانشگاه تهران نیز گفته بود: «آمریکا می‌تواند ظرف پنج دقیقه توان دفاعی ما را نابود کند!»



‏اظهاراتی که در جایگاه وزیر امور خارجه، سایه تهدیدهای بعدی را بر سرکشور کشاند و موجب شد تا ‎مذاکرات هسته‌ای نیز از همان آغازش که دو سال بعد به توافق رسید،مغلوبه شود. در حالی که در همان روزها فرزندان رشید ایران در دفع شر جنگ نیابتی آمریکا و اسرائیل در عراق و سوریه موفق ظاهر شدند./



 

  • کد خبر : 371263
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار