خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/23 - 12:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
خضریان نوشت:

در مسیر سخت مبارزه با فساد نسبت به خودمان سختگیرانه‌تر عمل کنیم

نماینده مردم تهران در مجلس در توئیتی تاکید کرد؛‏اگر موتورهای تولید ‎فقر،فساد و ‎تبعیض در جامعه متوقف نشوند،عدالت تحقق پیدا نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران در مجلس در توئیتی نوشت:



نظام آموزشی کنونی در حال تثبیت تبعیض و شکاف طبقاتی است که به دلیل تعارض منافع برخی مسئولان شاهد وعده درمانی و اتلاف وقت هستیم.همچنین ‎نظام بانکی و تورم نیز مهمترین موتورهای تولید فقر و تبعیض در جامعه ما هستند و در نهایت ذی‌نفعان وضع موجود در حال ساخت یک ‎طبقه برنده می‌باشند. 



‏اگر موتورهای تولید ‎فقر،فساد و ‎تبعیض در جامعه متوقف نشوند،عدالت فرصت تحقق پیدا نمی‌کند. ضمن اینکه نیاز جدی و نقص امروز ما در شئون فردی است، جامعه ما را می‌بیند و در صورت بی‌توجهی به ‎حاکمیت عدالت در این شأن، سایر رفتارها و تصمیمات ما را حول شئون دیگر «باور» نمی‌کند.



‏باید در مسیر مبارزه با فساد، جهاد کرد تا در مبانی و ارزش‌های انقلاب در جامعه پیشروی کنیم و با تعیین شاخص و ارایه گزارش به ‎مردم، در این مسیر سخت نسبت به خودمان سختگیرانه‌تر عمل کنیم تا با شکل‌گیری یک بستر حکمرانی عالمانه به نفع عدالت و برابری، همه فعالیت‌های ما معنا پیدا کنند. 



 



 

  • کد خبر : 361608
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار