خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/11 - 13:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
موسوی لارگانی نوشت:

تورم تک رقمی رمز بدست آوردن دل مردم است

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب در رشته توئیتی تاکیدکرد؛ با کاهش تورم باقی شاخص های اقتصادی در مسیر رشد قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان و رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در رشته توئیتی نوشت:



۱-فرمایشات ‎مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس‌جمهور و اعضای محترم هیأت دولت، تبیین دقیقی است از آنچه که می تواند اقدامات موفق دولت انقلابی را در حوزه امور زیربنایی و سیاست خارجی متأثر کند.

واقعیت این است مادامی که آثار سیاست های کلان در بهبود ‎معیشت مردم منعکس نشود، امکان دفاع مطلوب نیست. 



 ۲- تورم دو رقمی،گرانی مسکن و اجاره بها، نامتناسب بودن حقوق و دستمزد با هزینه های اولیه زندگی و عدم رشد مطلوب اقتصادی از جمله شاخص هایی است که سایه اش بر سایر شاخص های قابل قبول مانند بهبود امور زیربنایی،رشد اعداد کلان اقتصادی و سیاست خارجی موفق ، سنگینی می کند.



۳- نکته قابل توجه امکان بهبود سریع و آسان تر شاخص هایی است که مقام معظم رهبری تاکید داشتند مانند غبار مانع دیدن کارهای اساسی دولت شده است. یعنی وقتی ‎دولت انقلابی توانسته شاخص های کلان را بهبود ببخشد به طریق اولی امکان بهبود شاخص های خرد و ممانعت از تبلیغات بدخواهان هم ممکن است.



۴- دولت و مجلس می توانند با همراهی و تشریک مساعی درصدد شناسایی و رفع عیوبی باشند که مانع بهبود ‎معیشت مردم است. دوسال از عمر دولت گذشته و عملا باید شاهد کاهش فشار تورم بر زندگی مردم باشیم. هیچ اولویت اقتصادی جز مهار و تک رقمی کردن تورم نیست. تورم تک رقمی رمز بدست آوردن دل مردم است.



۵- با کاهش تورم باقی شاخص های اقتصادی در مسیر رشد قرار می گیرد.در این حالت می توان سرافرازانه از محقق شدن وعده های انتخاباتی آقای ‎ رئیسی سخن گفت و معاندان را آچمز کرد.

امید که دولت محترم با درک تمجیدهای مقام معظم رهبری،برنامه اساسی را برای تحقق باقی مطالبات تدارک ببیند./



 



 



 

  • کد خبر : 367610
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم