خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/04 - 15:22
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : فضای مجازی

توئیت وکلای مردم درباره "رفراندوم"

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در توئیتر نظرات خود را نسبت به موضوع رفراندوم منتشر کردند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛پس از مطرح شدن موضوع "رفراندوم" ازسوی برخی مسولان و همچنین در بیانات رهبر معظم انقلاب ،برخی رسانه ها و افراد از این موضوع سواستفاده کردند،نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در توئیتر نظرات خود را نسبت به موضوع "رفراندوم" منتشر کردند:



احمد نادری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم و عضو هیأت رئیسه مجلس در توئیتی نوشت:



‏امروز کسانی دم از  رفراندوم می زنند که به الفبای دموکراسی هم پایبند نیستند. رای مردم عادی برایشان تا وقتی ارزش دارد که مطابق میلشان باشد اگر انتخاب مردم متفاوت بود، نظام را متهم به تقلب یازده میلیونی می کنند.

اشراف و نئولیبرال های تازه به دوران رسیده خودرا برتر از مردم عادی می دانند



 



محسن علیزاده نماینده مردم سپیدان و بیضاء و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در توئیتی نوشت:



‏مراد عده‌ای از رفراندوم همان حدیث معروف «کلمة حقٍّ یراد بها الْباطل» است؛ وگرنه این عده نشان داده‌اند در صورتی که از صندوق رای مطلوب آنها حاصل نشود حتی به رأی مردم هم لگد زده و به دنبال آشوب دیگری می‌روند.

‎ لبیک یا خامنه ای



 



 بهروز محبی نجم آبادی نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

‏جماعتی که ۳۲ سال دولت ها در اختیارش بوده است، قبلا خروجی انتخاباتی که خودش برگزار کرده است را زیر سئوال برده(انتخاب احمدی نژاد در دولت خاتمی) از رفراندم سخن می گوید.

تا زمانی که مجازات دروغ‌پردازان فتنه ۸۸ و فتنه های اخیر عملیاتی نشود، رفراندوم بی معناست.



 



روح اله ایزدخواه عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن و نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

‏آقای روحانی!

اگر فرمان دست جوانان می‌بود، شما همان تابستان١٣٩٩دومین رئیس جمهوری بودی که با رای مجلس و حمایت قاطع مردم، از دایره سیاسی این مملکت اخراج می‌شد.

ژست همه‌پرسی و رجوع به رای مردم را کسی نمی‌گیرد که بعد از خلق بحران اجتماعی و دهن‌کجی به مردم، بگوید صبح جمعه باخبر شدم.



 



سید نظام‌الدین موسوی نماینده مردم تهران،ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی،در توئیتی نوشت:

‏آقای روحانی اخیراً پیشنهاد داده اند که درباره ۳موضوع  مهم کشور رفراندوم برگزار شود.

بزرگوار!

جنابعالی برای قیمت بنزین که دغدغه همه مردم است رفراندوم که برگزار نکردید هیچ، از مجلس و دولت هم مصوبه نگرفتید، بردید در یک جمع سه نفره تصویب کردید.

آخرش هم که گفتید خودم صبح جمعه فهمیدم!



 



معصومه پاشایی بهرام نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس یازدهم و عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع مجلس در توئیتی نوشت: 

‏‎ رهبر انقلاب: دشمن مایل است که مردم به خاطر سلایق و عقاید مختلف با هم بجنگند...



تحمل تفاوت ها، باهم مهربان بودن و نگاه خوب و مثبت داشتن به تمام هموطنانمان، رمز ‎اتحاد است... اقتدار ‎ ایران در اتحاد من و توست...



 



علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران در مجلس در توئیتی نوشت:



‏در طول دو قرن اخیر هیچ نظام سیاسی همچون جمهوری اسلامی نبوده که از همان روزهای ابتدایی درباره آن از سوی بدخواهان و کسانی که نمی‌توانستند پدیده عظیم انقلاب اسلامی را هضم و تحمل کنند، پیش‌بینی زوال و فروپاشی شده باشد؛ولی این نظام اسلامی به پشتوانه ‎مردم هر ساله قدرتمندتر شده است.



 



 

  • کد خبر : 360542
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار