خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/07/26 - 15:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
خضریان نوشت:

تضعیف پلیس با دمیدن در تنور رادیکالیسم اشتباه است

نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس در توئیتی مطرح کرد؛در هیچ جای دنیا به دلیل احتمال خطای یک فرد، اقدامات قانونی دستگاه‌ها و نهادها زیرسوال نمی‌رود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس در توئیتی نوشت:

‏در برنامه تلویزیونی ‎ جهان آرا و در گفتگویی با جناب شهاب‌الدین طباطبایی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر بر ‎ حاکمیت قانون و ضرورت ‎ نفی رادیکالیسم از سوی همه جریان‌های سیاسی و پیگیری موضوعات و اصلاح روندها از مسیر قانون در جهت حفظ ‎منافع ملی تأکید شد.



‏باید به کسانی که با موج‌سواری رسانه‌ای نسبت به ‎ گشت ارشاد اعلام برائت می‌کنند، یادآور شد که راه‌اندازی آن در زمان  دولت خاتمی است. و در تمام سال‌های گذشته نیز در دولت و مجلس اقدامی برای اجرای قانون در جهت انجام تکالیف دستگاه‌ها و جلوگیری از برخورد پلیس در کف خیابان انجام ندادند.



 ‏در هیچ جای دنیا به دلیل احتمال خطای یک فرد، اقدامات قانونی دستگاه‌ها و نهادها زیرسوال نمی‌رود. طی روزهای گذشته و در شرایطی که هنوز گزارش رسمی نسبت به دلیل درگذشت مرحومه امینی منتشر نشده است، شاهد  تضعیف پلیس و در نتیجه ‎ جولان اغتشاشگران آموزش دیده هستیم.



‏باید بپذیریم که نمی‌توان حاکمیت قانون را کنار گذاشت و موضوعی که چندین سال است در کشور وجود دارد را بدون تعیین سازوکار جایگزین کنار گذاشت و اجرای قانون را متوقف کنیم؛ لذا تضعیف پلیس در شرایطی که منافع ملی بر مدار ‎ امنیت قرار گرفته با دمیدن در تنور رادیکالیسم اشتباه است.



 

  • کد خبر : 350479
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار